Транспортна война за клиенти

Uber си навлича гнева на все повече конкуренти и таксиметрови компании

Компанията разчита на най-вече на луксозни автомобили, за да привлича клиенти.
Компанията разчита на най-вече на луксозни автомобили, за да привлича клиенти.
Компанията разчита на най-вече на луксозни автомобили, за да привлича клиенти.    ©  Uber
Компанията разчита на най-вече на луксозни автомобили, за да привлича клиенти.    ©  Uber

Понякога бързият успех е съпроводен и с много недоволни конкуренти. Подобна е ситуацията, в която изпада компанията Uber със своето приложение за улесняване на шофьорите и клиентите да комуникират помежду си. През последните няколко седмици групата бе засипана от проблеми от най-различно естество, включително и протести от страна на шофьори на таксита в големи градове като Лондон.

През изминалите два дни сред недоволните от Uber, за която се очаква скоро да започне дейност и в София, се включи и един от преките конкуренти - Lyft. Пред CNN представител на компанията обяви, че служители на Uber са поръчали и отменили над пет хиляди возения от шофьори на Lyft през последните 10 месеца. Според Lyft става дума за 177 служители на Uber, които са извършвали тези действия. Идеята на приложението е сходна с тази на Uber, където желаещите да пътуват до дадено място могат да си поръчат шофьор в близост до тях, който да ги вземе и закара срещу съответното заплащане.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове