Facebook затяга контрола над публикациите в социалната мрежа

Компанията ще оценява статусите по времето, което потребителите отделят за тях, както и ще изисква повече контекст при предоставяне на външни прерпратки

Като една от най-активните и популярни онлайн дестинации Facebook е любимо място на създателите на съдържание да се опитват да популяризират своите публикации в социалната мрежа. Което е и целта на компанията на Зукърбърг. Проблемът е, че доста сайтове използват доста "иновативни" и разнообразни методи, за да накарат потребителите да посетят техните страници. Затова Facebook обяви, че затяга контрола над т.нар. клик-бейт постове. С този термин се определят заглавията, които целенасочено провокират хората да кликнат на даден линк, за да видят повече информация по темата или дори са подвеждащи. Това кара хората да кликват по-често и съответно поставя публикациите им на по-високо и видимо място в News Feed-а за сметка на останалите. Голяма част от потребителите обаче не са много доволни от тези практики на създателите на съдържание и поради тази причина социалната мрежа прави две обновления, с които ще се цели да промени навиците на маркетинг мениджърите.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал