Игрите на Amazon

Интернет гигантът придобива силни позиции в стриймването на игри онлайн, след като купи Twitch.tv

Потенциалът:

55 млн. уникални посетители има платформата.

21 години е средната възраст на посетителите.

58% от тях прекарват там повече от 20 часа на седмица.

На пръв поглед последната сделка на Amazon за 970 млн. долара за придобиването на онлайн платформа за излъчване на игри на живо Twitch звучи доста изненадващо. Ако се вгледаме по-внимателно в последните събития около двете компании обаче, ясно се вижда, че придобиването е свързано с последователна стратегия на Amazon за разрастване в различни индустрии и нарастващите амбиции на бързо развиващата се платформа Twitch TV.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове