Счупените стрелки на умните часовници

Apple Watch ще се опита да превърне сегмента в хит

Изпълнителният директор на компанията Тим Кук обяви, че Apple Watch създава нови начини за комуникация между хората.
Изпълнителният директор на компанията Тим Кук обяви, че Apple Watch създава нови начини за комуникация между хората.
Изпълнителният директор на компанията Тим Кук обяви, че Apple Watch създава нови начини за комуникация между хората.    ©  Reuters
Изпълнителният директор на компанията Тим Кук обяви, че Apple Watch създава нови начини за комуникация между хората.    ©  Reuters

След две години на слухове и полуистини умният часовник на Apple най-накрая официално ще се появи по магазините в края на април т.г. Компанията има големи очаквания към устройството, което се появява с голямо закъснение спрямо конкуренцията, но пък пазарът е все така неразвит.

"Това е най-развитото устройство за отчитане на времето, създавано някога", обяви изпълнителният директор на Apple Тим Кук. Той допълни, че джаджата е "революционно нов начин да се свържеш с другите и е пълноценен здравен и фитнес асистент". Устройството обаче не беше прието с дежурния за новите продукти на Apple ентусиазъм. Което повдигна интересен въпрос: дали вече става модерно да критикуваш Apple, или наистина компанията изпитва затруднения с новите си продукти. Още по-интересно е обаче дали Apple ще успее да отговори на собствените си космически очаквания и амбиции да пробие в сегмента на луксозните стоки.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове