С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
17 мар 2015, 17:33, 5447 прочитания

Nintendo навлиза в сегмента на мобилните игри

Компанията ще разработва заглавия заедно с японския мобилен гигант DeNA

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
След като дълги години избягваше мобилния сегмент, Nintendo най-накрая реши да се насочи към него. Компанията обяви, че ще започне да разработва игри за мобилни устройства. За целта тя е сключила партньорство с японския мобилен гигант DeNA, която също специализира в игрите за смартфони и таблети.

Основна цел на двете компании ще бъде създаването на игри, в които главни герои да са някои от най-популярните персонажи на Nintendo. Това не означава обаче, че просто ще бъдат направени клонинги на съществуващи вече заглавия за други платформи. Nintendo и DeNA заявяват, че ще разработват "гейминг апликации", които са създадени специално за умни устройства. Някои технологии на Nintendo ще се използват и при мобилните игри, но ще се създават и нови, които да се възползват от различната специфика при игра на смартфон или таблет. DeNA също потвърждава, че ще се работи по изцяло нови игри.


Обща платформа

Плановете на двете компании се разпростират по-далече от създаване на игри за смартфони. Nintendo и DeNA искат да разработят и поддържат мащабна кросплатформа. Тя трябва да обедини смартфони, таблети, компютри и устройствата на Nintendo в едно. Това ще даде повече възможности за игри, по-голяма аудитория и по-лесно прехвърляне на персонажите, купените в игрите виртуални предмети и др. Основната част от работата върху платформата ще се извърши от DeNA. Nintendo пък ще се съсредоточи главно върху игрите, като главната цел на компанията ще е да предложи "уникалния геймплей, който може да се намери само в Nintendo".

Платформата ще включва платени абонаменти. Очакванията са, че тя ще е заместник на сегашната Club Nintendo, която ще бъде закрита през септември тази година. Компаниите не казват кога ще са готови с първите съвместно разработени игри. Те имат за цел платформата да заработи през есента на тази година, което означава, че игрите трябва да се появят малко по-рано.



По време на пресконференция в Токио президентът на Nintendo Сатору Ивата обяви още, че компанията не се е отказала и от класическите гейм конзоли, съобщава онлайн изданието The Verge. Ивата споделя, че кодовото име на конзолата е NX, като разчита на "изцяло нова концепция", като кросплатформата ще е един от основните елементи в нея. Засега предпочита да не коментира повече детайли около проекта. Nintendo не смята да бърза с него, като има намерения да започне да говори за NX най-рано следващата година. Според непотвърдена информация компанията има за цел да пусне конзолата на пазара през 2017 г.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Дигитални модели Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

5 сеп 2019, 3331 прочитания

България в новата индустриална вълна 1 България в новата индустриална вълна

Дигиталната трансформация на производството и развитието на автомобилния сектор ще са основните теми на конференцията Industry 4.0

3 сеп 2019, 5680 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии и наука" Затваряне
Xbox One ще разчита на Windows 10 в битката си срещу PlayStation

Microsoft подготвя няколко ключови промени в конзолата

Тайната държавна сграда

Холдингът на икономическото министерство ДКК е купил право на строеж в свързаното дружество "София тех парк" срещу 22 млн. лв.

Нови схеми, нови измамници

КФН публикува нов списък със сайтове, които предлагат сделки с ценни книжа и валути, без да имат лиценз

Замлъкването на "Хоризонт"

Скандалът с опита за отстраняване на журналистката Силвия Великова оголи истината за медийната ситуация в България

Тайният живот на "затворените" сметища

Градските депа за боклуци, които на документи са закрити, се ползват незаконно, което освен до пожари може да доведе до санкции от ЕС

Форма, идея и протест

Андрей Врабчев предизвиква отношението ни към настоящето и миналото с проектите си в публичното пространство

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата