С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
9 27 апр 2015, 16:22, 24874 прочитания

YouTube започва партньорската си програма в България

Българските потребители вече ще могат да печелят от реклами от видеоклиповете, които качват в онлайн платформата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Мобилните оператори се готвят да блокират онлайн реклами

Подобен ход ще се отрази драстично на бизнеса на интернет компаниите

17 май 2015

Google: Искаме да надградим дейността си в България

Гьотц Трилхас, регионален директор на Google за ЦИЕ и лектор на DigitalK 2015 пред "Капитал"

9 апр 2015

Какво ще прави Google в България

Регистрираното местно звено ще бъде съставено от малък екип, фокусиран към търговската дейност

17 мар 2015

Колко струва Емил Конрад

Защо да се издържаш от интернет е сензация през 2015г. и може ли един "влогър" да е писател

11 фев 2015
Сайтът за видеосподеляне YouTube дава начало на партньорската си програма в България, като по този начин потребителите в страната, които качват клипове в онлайн платформата, ще могат да печелят от реклами. По същото време миналата година YouTube обяви, че отваря вратите си за българските рекламни агенции да пускат свое съдържание и така да се купува реклама от страната, която да се предлага на местните потребители. Докато това даваше възможност само за агенциите и компаниите, които искат да рекламират, да ползват пълните възможности на YouTube, хората, които пускат съдържание в платформата, не можеха да монетизират своите клипове.

"В момента има над 1 млн. канала от повече от 30 държави, които генерират печалба чрез партньорската програма на YouTube. Щастливи сме, че българските създатели на съдържание най-накрая могат да се включат в тази програма и ние ще вложим много усилия да им помогнем да изкарват пари от тяхното съдържание, да се развиват, да подобряват своите умения и креативност, както и да създават връзки и да работят заедно с други партньори", коментира Парис Чайлдрес, мениджър "Бизнес развитие" на Google за България, в прессъобщение, разпространено до медиите.

Със стартирането на партньорската си програма в България Google (собственикът на YouTube) дава възможност именно за това. Според официалното прессъобщение сега българските създатели на съдържание ще могат да увеличават обхвата на зрителите на своите клипове, да ги монетизират и други.

Рекламите

Присъединяването към партньорската програма на YouTube ще позволи на потребителите да получават пари от съдържанието, което качват, което става чрез реклами. Сайтът не задължава партньорите си да предоставят съдържание ексклузивно, т.е. те могат да го разпространяват и печелят от него и чрез други платформи.



В YouTube има два основни вида реклами – контекстуални, това са квадратчетата с текст, които се появяват върху клиповете, и preroll, което са видеореклами преди началото на клипа. При първия вид цената се определя на клик върху текста. Вторият е рекламата, която се зарежда, преди да започне видеосъдържанието, което искате да гледате, и може да бъде пропусната след 5-ата секунда чрез Skip бутона. Тя се таксува единствено когато видеото се изгледа напълно или се стигне до 30-ата секунда (в случай че видеото е над 30 секунди). Доскоро българските потребители не можеха да монетизират своите клипове. Някои от тях заобикаляха проблема, като регистрираха своите акаунти в страни, където партньорската програма беше налична.

Другите предимства

Програмата разполага и с други предимства, от които могат да се възползват партньорите. Те получават достъп до редица ресурси и инструменти, които YouTube им предоставя, за да изградят своите онлайн канали и да привлекат повече аудитория. Такива например са Creator Helpbook, Creator Academy и Creator Hub, те улесняват разработването на клипове, подобряват качеството им и др.
Друг полезен инструмент е YouTube Analytics, който предоставя подробна статистика и помага по-лесно на потребителите да следят представянето на своя канал, отделните клипове, както и какви приходи са спечелили.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

24 октомври 2018 г.
Sofia Event Center

capital.bg/hrforum

HR and Leadership Forum: Management 4.0



  • Как да привлечем точните таланти с помощта на креативни подходи, нови технологии и изкуствен интелект?
  • Как да развиваме хората в екипа си “в крак” с новите тенденции и подходи в сферата на обученията?
  • Кои са факторите, които правят хората щастливи на работното им място и какво и как да направим, за да ги осигурим?
  • Какво прави лидерите лидери?
  • Как да развием култура на иновативност и предприемачество и кои от новите стартъп модели (не) работят?

capital.bg/hrforum

Прочетете и това

Дигитални модели Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

12 окт 2018, 2603 прочитания

Батерията има значение 2 Батерията има значение

Motorola Z3 Play е осезаемо подобрение спрямо предшественика си

21 сеп 2018, 3983 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: ИКТ »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии и наука" Затваряне
Come, present, win

DigitalK startup competition deadline is May 10

Пропуканата витрина на ГЕРБ

Скандалът с ремонтите в София постави въпроса за модела, по който се управлява столицата

Как "Джи Пи груп" стана най-големият строител

За последните шест години компанията е спечелила обществени поръчки за близо 800 млн. лв.

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Колко е важно да бъдеш самотен

Британският писател Иън Макюън за спорните диагнози на настоящето

Албания в Демос версия

Гръцкият фотограф Джон Демос за революционните промени в Албания между 1990-1991 г.

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 42

Капитал

Брой 42 // 20.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, DHL откри нов логистичен център за 10 млн. евро, чуждите инвестиции намаляват през август, bTV с 85% ръст на печалбата за тримесечието

Емисия

DAILY @7AM // 22.10.2018 Прочетете