Мобилните оператори се готвят да блокират онлайн реклами
Подобен ход ще се отрази драстично на бизнеса на интернет компаниите


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Няколко големи мобилни оператора планират да блокират рекламите в своите мрежи, което може да доведе до конфликт с интернет компании като Google, AOL и Yahoo, пише Financial Times. Един европейски телеком е заявил пред изданието, че вече е инсталирал софтуер за блокиране на рекламно съдържание в своите центрове за обработка на данни и планира да го активира преди края на тази година.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
11 коментара
Браво, ако го реализират. Наглостта на рекламодателите в мрежата надминава ползата от нейното използване.
И разбира се поредната цензура отново е в интерес на "потребителите", нали? :-) Колко удобен рекет спрямо рекламни компании и цензура на потребителите при наличие на толкова много свободен софтуер за блокиране на рекламите...
До коментар [#1] от "glog":
Що за глупост? Защо трябва на регулаторно ниво да ограничават рекламите? Не само, че няма да проработи тази простотия, ами ще направи рекламите още по-неявни, интелигентни и скъпи..
Сметката и за регулатора и за скъпите реклами винаги я плащат потребителите.
Оставете пазара да си отсее рекламите и приложенията. Повечето приложения имат версии без реклами, платени разбира се. Отговорете си сами защо и на кого са необходими подобни мерки при положение, че вече няма да ги има безплатните приложения изхранващи се от рекламите..
За мобилните реклами ползвам AdFree. Няма грешка, не виждам нито една реклама.
[quote#3:"abdul15"]Оставете пазара да си отсее рекламите и приложенията[/quote]
Оставете тези мантри, да коментираме сериозно. Чисто свободният пазар се нарича джунгла. Затова в развитите страни има регулаторни органи и законодателство. Има принципни грешки в "оставете пазара...". 1) Липса на избор - не искам да чета реклами и да губя време да ги затварям. Къде е е алтернативата? 2) Злоупотреба с монопол...Примерите от компютри, софтуер, мрежи са безброй
До коментар [#5] от "baza":
"не искам да чета реклами и да губя време да ги затварям. Къде е е алтернативата?"
Алтернативата е да извадиш 5 лв. и да си купиш апликейшъна без реклами, а парите да отидат при разработчиците, вместо в джоба на кухия бюрократ, на когото разчиташ да ти пази гъзот.
Аз нямам проблем да плащам за софтуер, телевизия и т.н. без реклама в тях, но според мен компаниите печелят много повече от рекламите и затова много по-често безплатното за потребителя означава събиране на информация и реклами.
Публикувано през m.capital.bg
До коментар [#3] от "abdul15": ≪Що за глупост?≫
Глупостите ги пишат и дрънкат такива като тебе, които мислят, доколкото изобщо могат да мислят, че е умно само това, което те приемат за умно. Дори ако то е пълен кретенизъм.
Тези, които не са от тази група, знаят много добре, че, както казват русите, НА ВКУС И НА ЦВЕТ ТОВАРИЩИ НЕТ.
До коментар [#8] от "glog":
Шибай се, боклук.
До коментар [#9] от "abdul15": ≪Шибай се, боклук≫.
По-голямо и очевидно доказателство, че можеш да дрънкаш, но не и да мислиш, едва ли би могъл да ми предоставиш.
á è ѝ ò „” –
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.