Неоправданите технологични надежди

Основните тенденции от 2015 г., които не успяха да покрият първоначалните очаквания за бърз успех

Всяка година в първите дни на януари в столицата на хазарта Лас Вегас технологичните гиганти очертават водещите тенденции на изложението Consumers Electronics Show (CES). Форумът е първата сцена, на която IT компаниите получават възможност да представят новите си продукти и услуги. Обикновено на CES и провеждащия се през пролетта World Mobile Congress (WMC) в Барселона се задават основните тенденции, които ще движат IT пазара. Или поне показват гледната точка на повечето технологични компании. Невинаги тези трендове успяват да постигнат пазарния успех още същата година, както доста експерти прогнозират в началото.  Подобна е ситуацията и с някои тенденции, на които беше заложени големи надежди за пазарен успех през 2015 г., но така и не съумяха да го реализират.

Някои от нишите се оказват в полезрението на IT компаниите от години, но не и в това на масовите потребители. Такъв е случаят с умните часовници, решенията за мобилни разплащания и свързаните автомобили.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар