Технологичните бизнес тенденции за 2016 г.
Основните технологии и процеси, които ще формират бъдещето както на IT сектора, така и на останалите индустрии
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Технологиите не променят само начина ни на живот като потребители, но те също така все повече влияят на самия бизнес. Те вече не са просто допълнителен инструмент за генериране на растеж и оптимизация на процеса, а крайъгълен камък, около който постепенно се развива цялата дейност на дадена компания. Затова става от изключително значение очертаването на най-важните стратегически технологични тенденции от всеки един по-голям бизнес. За да може той да прецени как да настрои своята дейност или как да се възползва от тях и да изпревари конкурентите си. Така през първите дни на 2016 г. представяме десетте най-важни стратегически технологични тенденции, които ще създадат нови дигитални бизнес възможности до 2020 г. според изследователската фирма Gartner. Тези иновации ще окажат влияние върху корпорациите в дългосрочен план, върху техните програми и инициативи.
"Първите три тенденции отразяват сливането на физическия и дигиталния свят", коментира Дейвид Кеърли, вицепрезидент на Gartner Fellow. "Докато организациите са фокусирани върху дигиталния бизнес в момента, вече започва да се засилва алгоритмичният бизнес. Алгоритмите – връзките и взаимовръзките – ще формират бъдещето на бизнеса. При този нов тип бизнес всичко ще се случва на заден план, без да се налага да участват хора. Това ще позволи да се наложат все повече истинските автономни машини."
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.