Facebook на живо

Социалната мрежа залага бъдещето си на очакванията, че стриймингът ще е новият хит сред потребителите

Facebook обмисля най-различни начини за монетизиране на новата услуга, включително абонаменти.
Facebook обмисля най-различни начини за монетизиране на новата услуга, включително абонаменти.
Facebook обмисля най-различни начини за монетизиране на новата услуга, включително абонаменти.    ©  Reuters
Facebook обмисля най-различни начини за монетизиране на новата услуга, включително абонаменти.    ©  Reuters

Какво правят много хора, когато отидат на почивка или екскурзия? Заливат профила си във Facebook със снимки. Новата идея на Марк Зукърбърг и компания е постепенно все повече потребители да излъчват видео на живо в профила си и да споделят с близки и приятели (включително и "непознатите" приятели) приключенията си в реално време.

Такова е бъдещето, което основателят на Facebook Марк Зукърбърг неколкократно описа по време на Mobile World Congress 2016 в Барселона. Бъдеще, което всъщност вече е реалност и постепенно набира скорост. От декември миналата година Facebook Live позволява на избрани компании и известни личности да излъчват видео на живо в профилите си. Вече функцията е налична и за постепенно увеличаващ се брой потребители на Android и iOS. Компанията води и преговори за партньорство и със създатели на съдържание. Плановете й за видеострийминга са много амбициозни и според Зукърбърг това ще е в основата на бъдещето на Facebook.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bretschneider avatar :-|
    bretschneider
    • + 1

    Следващия стрийминг ще е как колим прасе, да видим колко гледания ще има :)

    Нередност?
Нов коментар