Джери Рули и Васил Терзиев: Много от иновациите ни се случват в София и искаме да разширим още уменията тук

Висшите мениджъри в Progress пред "Капитал"

Джери Рули (вляво) и Васил Терзиев    ©  Надежда Чипева

Визитки

Джери Рули е в Progress от 2014 г., а през лятото на 2015 г. зае поста главен оперативен директор на американската група. На тази позиция той отговаря за обединяването на бизнес приоритетите и пазарните стратегии на всички бизнес дивизии и оперативната ефективност на компанията. Преди да се присъедини към Progress, Рули е изпълнителен вицепрезидент "Глобални продажби" в Iron Mountain. Преди това заема няколко ключови позиции в Infor Global Solutions – третия най-голям софтуерен доставчик за бизнес приложения в света.

Васил Терзиев основава Telerik през 2002 г. заедно със Светозар Георгиев, Бойко Яръмов и Христо Косев. Има бакалавърска степен по Бизнес администрация от Американския университет в България. В момента е изпълнителен директор "Иновации" в глобалната компания Progress. Той е и сред поддръжниците на българската стартъп екосистема - ментор е във фондовете Еleven и LAUNCHub, и е инвестирал като бизнес ангел в множество млади компании.

Мелиса Пълс е маркетинг директор на Progress от 2014 г. Има над 20-годишен опит в индустрията. Преди това е работила в известни в индустрията компании като Iron Mountain, Infor, Infinium Software и Kronos, Inc. Има бакалавърски степени по маркетинг и психология от Franklin Pierce University.

Progress, под който бранд вече оперира Telerik, спечели първото място в сектор "Софтуер" в класацията "Капитал 100" за най-големите български компании. През миналата година приходите на компанията са нараснали с почти 50% до 71 млн. лв. Година и половина след придобиването й от американската група Progress в сделка за 262.5 млн. долара компанията представи новите си ребрандинг и стратегия, които предвиждат увеличаване на служителите в София и строеж на нова сграда. Ще продължи развитието и на "Академията на Телерик", а през май беше добавен и нов курс по дигитален маркетинг. Основна част от новата стратегия на Progress след интегрирането на Telerik е новата платформа Progress DigitalFactory, която ще предоставя цялостно решение на фирмите, с което те да могат да разширят и да разбират по-добре дигиталния си бизнес. За новата стратегия "Капитал" говори с главния оперативен директор на Progress Джери Рули и с един от съоснователите на Telerik Васил Терзиев. Маркетинг директорът Мелиса Пълс пък разказа за ребрандинга на компанията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-?
    Георги Георгиев

    А ДДС и корпоративен данък кога се очаква?

    Нередност?
Нов коментар