Мръсните музикални войни
Apple и Spotify си подливат вода в опит да отхапят по-голямо парче от сладкия бизнес с дигитална музика
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
млрд. долара е пазарът на дигитална музика в света през 2015 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
А нашите Профон/Мюзикаутор продължават да събират такса на калпак и да ги разпределят без да е ясно какво точно се пуска и слуша...
Най-бруталният пример е таксата на стая в хотел, защото в стаята има телевизор, по който евентуално има възможност за излъчване на програма, в която да има музикални произведения на членове на тези организации. Рекет облечен в закон!
До коментар [#1] от "MyTwoCents":
И двете ви твърдения са неверни.
И МА и ПР разпределят по отчети от медиите.
Дружествата се явяват законен монопол и затова имат задължение да събират ии разпределят както на членовете си така и на нечленове. И го правят.
[quote#2:"WALL-E"]И МА и ПР разпределят по отчети от медиите. [/quote]
Именно! От медиите, а не от това, което реално слуша потребителя. Например влизаш в магазин и звучи музика. Никой няма да разпредели нищо на авторите и изпълнителите.
При едно стрийминг приложение с връзка с МА и ПФ това може да стане.
Я ми обясни и как наличието на телевизор се свързва с публичното изпълнение, при условие, че такова не може да бъде доказано.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.