Най-тъжната IT сделка
Телеком гигантът Verizon придоби Yahoo, за да стане фактор на пазара за дигитално съдържание
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Отдавна отминаха времената, когато Yahoo беше кралят на интернет пространството. Епохата на доминация на бившия технологичен гигант премина във време на бавна връзка до глобалната мрежа, липсата на компютър във всеки дом и без Google, Facebook и смартфони. Докато компанията беше самотна на върха, тя достигна 125 млрд. долара пазарна оценка, след което се превърна в един от символите на дотком балона от 2000 г., когато акциите й се сринаха с над 90% за една година. Тази седмица Yahoo обяви, че продава основния си бизнес за 4.83 млрд. долара на телекома Verizon – буквално жълти стотинки в сравнение с предишната си слава.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Каква стана тя: "Ние можем да им предложим да доставим реклами и съдържание както по домовете, така и до мобилните устройства и в цялата глобална мрежа", допълва той." - Цялата работа е да се доберат до пощата и личните данни на колкото се може повече потребители и да ги продават срещу реклами. Празна работа!
При наличието на явен хегемон на пазара, не ги виждам тия да прокопсат. Пък и след последната информация за лийкнати пароли тотално ще се сринат.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход