Мобилното бъдеще на рекламата

За първи път смартфоните и таблетите носят повече приходи в сектора

Shutterstock    ©  Shutterstock

Приходите от онлайн реклама са се увеличили с 22% през 2016 г. до 72.5 млрд. долара. И въпреки мащабните числа неспирният ръст в сектора отдавна не е изненада и това не е най-важното, което излезе от последния доклад на PricewaterhouseCoopers (PwC) по темата. А тя е, че за първи път рекламата към мобилни устройства е повече - 51% от общото количество онлайн реклами, или 36.6 млрд. долара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rapidfire avatar :-|
    gigabyte

    Адблок и довиждане на маркетинговите "гурута", съсипаха телевизията като средство за предаване на надеждна информация, сега им се иска да съсипят интернет.

    Нередност?
Нов коментар