Дигитални модели

Inturn разработва платформа за двупосочен B2B marketplace; Element AI ще привлича фирми, които желаят да включат AI решения в бизнеса си, но не разполагат с нужните експерти; Snapsheet набра ново финансиране, с което да подобри дигиталния процес на оценка след автомобилни инциденти

B2B

Посредник за дрехи

Управлението на голяма складова наличност е една от най-трудните задачи в търговията, тъй като компанията не може да знае предварително колко популярна ще бъде една стока. Ето защо след време големите вериги продават част от застоялите си продукти на други компании, например дискаунт вериги. Американският стартъп Inturn се опитва да "подреди" целия процес чрез софтуера си, който създава двупосочен B2B marketplace, съобщи TechCrunch. През платформата в момента се предлагат продукти за около 500 млн. долара. Компанията твърди, че вече има елитни клиенти, без да назовава имена. Инвеститорите явно са впечатлени, тъй като Inturn вече привлече инвестиции за 22.5 млн. долара в Series B рунд, воден от В Capital Group, фонда на съоснователя на Facebook Едуардо Саверин. Според изпълнителния директор на Inturn Роунен Лазар след време транзакциите в този глобален бизнес могат да достигнат 250 млрд. долара. Компанията прави пари от абонаментни услуги за търговците, както и процент при всяка транзакция. Стартиращата компания е основана през 2013 г. и е базирана в Ню Йорк.
Решение

Изкуствен интелект за всички

Надпреварата за развитие на изкуствения интелект (AI) тече с пълна сила. И докато гиганти като Google и Facebook постоянно увеличават екипите си в този сегмент, нов стартъп иска да помага на други фирми в опитите им да не изостанат. Базираната в Монреал Element AI ще привлича малки и големи фирми, които желаят да включат AI решения в бизнеса си, но не разполагат с нужните експерти. Платформата набра впечатляващите за рунд А 102 млн. долара. Element AI ще използва парите за наемане на специалисти, развитие на бизнеса и собствени инвестиции в някои технологии. "Целта ни е да намалим бариерата пред навлизането на търговските AI приложения. Всеки иска да ги има, но е много труден достъпът до тях заради нужните инвестиции", твърди Жан-Франсоа Гане, изпълнителен директор на Element AI. Компанията има 105 служители, като броят им трябва да достигне 250 в следващите месеци. Рундът на финансиране включва известни инвеститори като Data Collective, Fidelity Investments Canada, Intel Capital, Microsoft Ventures, National Bank of Canada, NVIDIA, Real Ventures и някои от най-големите държавни инвестиционни фондове. Набирането на нов капитал идва само шест месеца след като компанията получи неназовано сийд финансиране от Microsoft Ventures и едва осем месеца след основаването на фирмата.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар