Дигитални модели

Другата реалност на вътрешния дизайн; Викингите завладяват AR; Google работи върху Facebook 2.0

Имоти

Другата реалност на вътрешния дизайн


Hutch, приложението за вътрешен дизайн, което позволява на потребителя да снима стаята си и да промени декора й с помощта на VR, набра финансиране от 10 млн. долара от платформата за недвижими имоти Zillow. След инвестицията изпълнителният директор на Zillow Спенсър Расков ще се присъедини към борда на директорите на Hutch. Вътрешният дизайн играе значима роля при покупката на нов дом. Лесно е да се предвиди как Zillow и Hutch биха си партнирали в бъдеще, така че да предоставят на купувачите възможност да купят и обзаведат имота си с помощта на единна, интегрирана платформа. Друга посока, в която партньорството между двете компании би могло да се развие, е към предлагането за покупка на нов дом към потребителите, които редекорират собствеността си в Hutch. Подобно развитие не е първата промяна в стратегията на Hutch. Компанията стартира като платформа, чрез която студенти да се свързват с вътрешни дизайнери. Впоследствие стартъпът промени бизнес модела и името си. Homee, вторият проект на екипа зад Hutch, предоставяше интериорни съвети под формата на чат със специалист. Последната еволюция на компанията е днешната платформа, която е базирана на виртуална реалност. Потребителят снима помещението, чийто дизайн иска да промени. След 24 часа получава предложение от дизайнер. Мебелите от офертата са напаснати в снимката, което позволява на клиента да види точно как би изглеждала редекорираната стая. Всички предложени мебели могат да се закупят директно чрез Hutch.
Реклама

Викингите завладяват AR

Търпимостта на повечето дигитални потребители към спонсорираното съдържание и онлайн рекламите е ниска. Но какво ще стане, ако видео рекламите можеха да погледнат публиката си в очите? Това е въпросът, който основателите на берлинския стартъп Vyking си задаватq преди да създадат технология за добавена реалност (AR), насочена към рекламния сектор. Продуктът се нарича ReactivAds и предлага интерактивен формат за промоционално видео съдържание. Екипът зад Vyking е разработил уникална технология, която ползва камерата на мобилни устройства, за да разпознае емоциите, лицевите изражения и жестове на потребителя. ReactivAds създава персонализирано преживяване, което е значително по-привлекателно от стандартните рекламни банери и изскачащи прозорци. Според Матю Климпке, изпълнителният директор на Vyking, целта на продукта е да представя реклами по забавен начин, създавайки у потребителя усещането, че той контролира маркетинговото съдържание, което наблюдава. Стартъпът е особено интересен с това, че намира начин да генерира приходи от AR технологията. Създаването на рекламно преживяване с добавена реалност изисква включването на камерата на мобилното устройство на потребителя. Това се случва единствено след изричното му съгласие. В бъдеще е възможно достъпът до спонсорирано съдържание да е ограничен до онези, които се съгласят да бъдат изложени на рекламите, създадени чрез ReactivAds.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар