С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
5 яну 2018, 14:11, 3937 прочитания

Дигитални модели

Най-иновативните цифрови бизнеси на седмицата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Платформа
С повече събития към растеж

Платформата за управление на събития Bizzabo набра нов инвестиционен рунд от 15 млн. долара. Свежият капитал идва едва осем месеца след предходния рунд на компанията, в който стартъпът привлече 6.5 млн. долара. Bizzabo e облачна платформа, чрез която присъстващите на дадено събитие могат да обменят контакти, както и да изпращат съобщения помежду си. Желанието на създателите й е да улесни работата на организаторите на събития по същия начин, по който Salesforce оптимизира тази на търговските представители. Платформата разчита на изкуствен интелект, за да автоматизира повтарящите се, еднообразни процеси около организацията и менажирането на събития. Сред задачите, с които Bizzabo се справя, са регистрация на участници, изпращането на персонализирани имейли, уеб маркетинг и анализ на данни. Еран Бен-Шушан, създател и изпълнителен директор на стартъпа, обяви, че компанията ще ползва средствата, за да пресъздаде успешния си модел за растеж в мащаб. Според мениджъра в момента търсенето е значително по-голямо от предлагането, което фирмата може да осигури. В коментар за онлайн изданието TechCrunch той коментира, че планира да използва инвестицията, за да достигне до повече брандове по света. Инвестицията идва в момент, в който Bizzabo счита, че е намерил точния бизнес модел, така че да разшири дейността си допълнително. До момента компанията е получила общо 30 млн. рисков и дялов капитал. Голяма част от инвеститорите, взели участие в предходни рундове, се включват и в новия. Сред тях са Pilot Growth Equity и Maor Investments. Приходите на Bizzabo за 2017 г. са нараснали с над 200% спрямо предходната година и според основателите вече достигат десетки милиони долари. Целта на стартъпа е да увеличи удовлетворението на участниците, както и да увеличи приходите на организаторите. Сред клиентите на Bizzabo са WeWork, GitHub, Bank of Ireland и Teach for America.
Хотели
Дай стаята на най-добрата цена

Лондонският стартъп Pace набра първия си инвестиционен рунд в размер на 2.5 млн. паунда. Водещ инвеститор е InterGlobe, а участие в капиталовложението са взели и Speedinvest, Seedcamp, и Amadeus Capital Partners. Компанията си поставя за цел да оптимизира цените, на които хотелите предлагат стаите си. Проблемът, който младата компания разрешава, е свързан с наличието на 1 млн. свободни стаи в хотелите в Западна Европа всеки ден. Според създателите на продукта, базиран изцяло на изкуствения интелект, хотелиерите не разполагат с инструмент за така нареченото дискриминационно ценообразуване. Методът позволява на продавача да предложи различна цена за всеки нов потребител и се ползва широко в самолетната индустрия. Продуктът ще позволи динамично ценообразуване, чрез което хотелите ще могат да оптимизират нивата на заетост в стаите си. В допълнение алгоритмите на Pace ще позволят на хотелиерите да предлагат по-високи цени в периодите, в които търсенето надвишава предлагането. Според създателите на компанията Йенс Мънч и Джон-Пол Кларк липсата на ценова оптимизация коства на хотелиерите близо 100 млрд. долара годишно. От технологична гледна точка интеграцията с Pace е лесна и платформата се свързва със съществуващите системи за управление на хотелските стаи. Aлгоритмите на Pace започват да анализират данните за предходни продажби и неоползотворено настаняване. Според създателите на компанията платформата им се нуждае от едва 24 часа, преди да започне да предлага автоматизирано ценообразуване. Според пазарния анализ на Pace повечето хотели избират на какви цени да предлагат стаите си "на око". По този начин крайната оценка не включва ценовата гъвкавост на всеки потребител.
Подкаст
Ти си това, което слушаш

Британската фирма Entale стартира партньорства с Universal Music и британското издание на списанието GQ. Компанията позволява на създателите на дигитално аудиосъдържание да разделят подкастите си на отделни глави. Посредством Entale брандовете могат да добавят и визуални елементи като снимки и графики към аудиосъдържанието, което създават. Стартъпът позволява и интеграция с Google Analytics. Tакa издателите могат да следят продължителността, с която потребителите слушат даден подкаст, кои глави прескачат и кои са най-популярни, колко често разглеждат ресурсите към даден запис и други. Може би най-привлекателният за рекламодатели елемент от бизнес модела на Entale е възможността за социално споделяне на отделни части от всеки аудиозапис в платформата. Приходите от реклами в аудиосектора се увеличават значително всяка година - през 2016 г. печалбите в индустрията се оценяват на 4.6 млрд. долара Първият подкаст на GQ в платформата предлага спортен коментар. Аудиопредаването се нарича Strike и ще се публикува ежеседмично. Записът е разделен на глави, така че слушателите да могат да пропускат частите, които не намират за интересни, както и да могат да слушат отделни глави от програмата, когато имат възможност (например на път или връщане от работа). Стандартната продължителност на подкастите често е около час. Така потребителят често не успява да изслуша целия запис. Аудиопрограмата на GQ няма да включва реклами, тъй като списанието иска да ползва новата медийна платформа, за да изгради бранд репутация. Подкастите на Universal Music обаче ще включват и рекламно съдържание. Entale е един от стартъпите, разработени в новия британски акселератор Founders Factory в партньорство с The Guardian Media Group и американския издател Condе Nast.

Още по темата

Дигитални модели

Кои са новите технологични иновации от тази седмица

13 апр 2018

Дигитални модели

Кои са новите технологични иновации от тази седмица

2 фев 2018

Дигитални модели

Кои са новите технологични иновации от тази седмица

26 яну 2018

Дигитални модели

Какви са последните технологични иновации от седмицата

19 яну 2018

Дигитални модели

Най-вълнуващите нови технологии на тази седмица

12 яну 2018

Дигитални модели

Дрехи по пръчка; Регулацията на криптовалутите; По-лесно пазаруване

15 дек 2017

Дигитални модели

Стартъп в помощ на академичната общност; Uber и разходите; Растежът на Revolut

8 дек 2017

Дигитални модели

Вземи ме на път за работа; Осигуряване за почасова работа; Още средства за инвестиране

1 дек 2017



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Дигитални модели Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

12 окт 2018, 2603 прочитания

Батерията има значение 2 Батерията има значение

Motorola Z3 Play е осезаемо подобрение спрямо предшественика си

21 сеп 2018, 3983 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: ИКТ »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии и наука" Затваряне
Дигитални модели

Какви са последните технологични иновации от седмицата

Пируетите на Сидеров

Въпреки труса в "Обединените патриоти" до разпад на мнозинството едва ли ще се стигне

Как "Джи Пи груп" стана най-големият строител

За последните шест години компанията е спечелила обществени поръчки за близо 800 млн. лв.

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Албания - балканска приказка

Красота и изненада отвъд клишетата на 600 км от София

Кино: "Първият човек"

Човешката страна на героя през перфектно кино

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 42

Капитал

Брой 42 // 20.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, DHL откри нов логистичен център за 10 млн. евро, чуждите инвестиции намаляват през август, bTV с 85% ръст на печалбата за тримесечието

Емисия

DAILY @7AM // 22.10.2018 Прочетете