С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 31 май 2018, 16:00, 6847 прочитания

DigitalK 2018: Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг

Няколко впечатления от началото на конференцията за дигитална трансформация на "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг. Трябва да има конкуренция, без конкуренция не можем да станем по-добри." С тези думи започна Пол Пападимитриу, водещ на конференцията за дигитална промяна на бизнеса DigitalK 2018. Събитието се провежда за седма поредна година и събира на сцената си водещи експерти от областта на споделената икономика, блокчейн, fintech, бъдещето на работното място, добавената реалност и други.

Сред близо 40-те гост-лектори на тазгодишното издание са вицепрезидентът в The Coca-Cola Company Бари Симпсън, главният дигитален директор на L'Oreal Group Любомира Роше, директорът "Стратегическо развитие" в WeWork Жеко Колев, Момчил Кюркчиев от Leanplum, Елизабет Барели от Medium, Макс Аморделузо от Amazon Alexa и други.


Какво се случва на сцената на Digitalk 2018 може да проследите долу:
"Съдържанието не трябва да отстъпва на сензацията", смята Елизабет Барели, ръководител "Дигитален маркетинг" в блог-платформата Medium. Наскоро Medium въведе абонаментен план за читателите си, залагайки на качествено и уникално съдържание.

"Съдържанието не трябва да отстъпва на сензацията", смята Елизабет Барели, ръководител "Дигитален маркетинг" в блог-платформата Medium. Наскоро Medium въведе абонаментен план за читателите си, залагайки на качествено и уникално съдържание.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"Ако нямате бранд, няма да имате и продукт", каза Уестън Грийн, изпълнителен директор на Inverse – онлайн медиа, която публикува текстово и видео съдържание в областта на науката и развлекателната индустрия.

"Ако нямате бранд, няма да имате и продукт", каза Уестън Грийн, изпълнителен директор на Inverse – онлайн медиа, която публикува текстово и видео съдържание в областта на науката и развлекателната индустрия.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг", смята Джесика Джиолио – стратегически директор в Sprinklr, която сподели с публиката на Digitalk 2018 най-добрите начини брадовете да "разкажат" историите си чрез различни визуални инструменти.

"Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг", смята Джесика Джиолио – стратегически директор в Sprinklr, която сподели с публиката на Digitalk 2018 най-добрите начини брадовете да "разкажат" историите си чрез различни визуални инструменти.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"Моят съвет е: започнете бизнес тук и се опитайте да го направите глобален. Сега е моментът. Помислете за бизнес стратегията си и как се разраствате в чужбина", заяви директорът "Стратегическо развитие" в WeWork Жеко Колев. WeWork e американска стартираща компания, оценена на над 20 млрд. долара, която предлага на своите членове мрежа от сгради с умни работни пространства, които насърчават сътрудничеството между компании от всички сектори.

"Моят съвет е: започнете бизнес тук и се опитайте да го направите глобален. Сега е моментът. Помислете за бизнес стратегията си и как се разраствате в чужбина", заяви директорът "Стратегическо развитие" в WeWork Жеко Колев. WeWork e американска стартираща компания, оценена на над 20 млрд. долара, която предлага на своите членове мрежа от сгради с умни работни пространства, които насърчават сътрудничеството между компании от всички сектори.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"При иновацията най-важното остава нашия продукт", коменентира Майкъл Шуорц, директор "Дигитално акселериране" за Западна Европа на Coca-Cola. По време на събитието компанията представи последните си иновативни решения, свързани с рекламирането на продуктите от портфолиото си. Сред тях – игра в мобилното приложение Snapchat.

"При иновацията най-важното остава нашия продукт", коменентира Майкъл Шуорц, директор "Дигитално акселериране" за Западна Европа на Coca-Cola. По време на събитието компанията представи последните си иновативни решения, свързани с рекламирането на продуктите от портфолиото си. Сред тях – игра в мобилното приложение Snapchat.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"Ключовата дума е "хора". Затова се опитвам да обърна внимание на създаването на един страхотен екип в Leanplum". На това обърна внимание Момчил Кюркчиев, основател и изпълнителен директор на Leanplum – мултимилионната компания за мобилен маркетинг.

"Ключовата дума е "хора". Затова се опитвам да обърна внимание на създаването на един страхотен екип в Leanplum". На това обърна внимание Момчил Кюркчиев, основател и изпълнителен директор на Leanplum – мултимилионната компания за мобилен маркетинг.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"Изкуственият интелект не може да замени хората: той може да решава само по една задача - тази, за която е създаден, и има нужда от много умни хора, за да бъде създаден и поддържан", смята Тенко Николов, изпълнителният директор и управляващ партньор на SiteGround – компания за хостинг и изработване на софтуер. Основана през 2004 г. в България, в момента SiteGround е една от най-бързо развиващите се IT компании в страната с офиси в София, Пловдив и Стара Загора.

"Изкуственият интелект не може да замени хората: той може да решава само по една задача - тази, за която е създаден, и има нужда от много умни хора, за да бъде създаден и поддържан", смята Тенко Николов, изпълнителният директор и управляващ партньор на SiteGround – компания за хостинг и изработване на софтуер. Основана през 2004 г. в България, в момента SiteGround е една от най-бързо развиващите се IT компании в страната с офиси в София, Пловдив и Стара Загора.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

(Р)еволюцията в ентъртеймънт индустрията (Р)еволюцията в ентъртеймънт индустрията

Тенденциите са потребителите на стрийминг в САЩ скоро да станат повече от абонатите на кабелна телевизия

13 ное 2019, 982 прочитания

Камерите за видеонаблюдение вече предлагат много повече от защита на обектите Камерите за видеонаблюдение вече предлагат много повече от защита на обектите

Антон Крантев, мениджър "Бизнес развитие" в Коника Минолта България, споделя, че тези устройства вече са "компютри с очи"

12 ное 2019, 932 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
Черни маслини. Произход: Марс

Италиански проект може да позволи отглеждането на растения в извънземни условия

Още от Капитал
Да копаеш дъното за Доган

Държавата изненадващо отпусна 220 млн. лв. за драгиране на плавателния канал в пристанище Варна. Съмненията са, че пристанището на Ахмед Доган ще е основният печеливш, а държавните терминали ще трябва да го догонват

Омраза за двойна употреба

На фона на практиката обвинението срещу природозащитника Тома Белев изпъква като политическо

30 години след 10-и: Каква я мислехме, каква стана

Българите са по-богати от всякога, но и все по-тревожни, че демокрацията, в която живеят, е имитация

Климатично северно сияние

Как Финландия ще стане въглеродно неутрална до 2035 г.

20 въпроса: Христо Христозов

"Практиката показва, че бързите решения имат висока цена и рядко са устойчиви"

Да бъдеш Дубравка Угрешич

Писателката за обърканото детство, инстинкта да принадлежим към стадото и вечните неприятелства

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10