С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 31 май 2018, 16:00, 7025 прочитания

DigitalK 2018: Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг

Няколко впечатления от началото на конференцията за дигитална трансформация на "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг. Трябва да има конкуренция, без конкуренция не можем да станем по-добри." С тези думи започна Пол Пападимитриу, водещ на конференцията за дигитална промяна на бизнеса DigitalK 2018. Събитието се провежда за седма поредна година и събира на сцената си водещи експерти от областта на споделената икономика, блокчейн, fintech, бъдещето на работното място, добавената реалност и други.

Сред близо 40-те гост-лектори на тазгодишното издание са вицепрезидентът в The Coca-Cola Company Бари Симпсън, главният дигитален директор на L'Oreal Group Любомира Роше, директорът "Стратегическо развитие" в WeWork Жеко Колев, Момчил Кюркчиев от Leanplum, Елизабет Барели от Medium, Макс Аморделузо от Amazon Alexa и други.


Какво се случва на сцената на Digitalk 2018 може да проследите долу:
"Съдържанието не трябва да отстъпва на сензацията", смята Елизабет Барели, ръководител "Дигитален маркетинг" в блог-платформата Medium. Наскоро Medium въведе абонаментен план за читателите си, залагайки на качествено и уникално съдържание.

"Съдържанието не трябва да отстъпва на сензацията", смята Елизабет Барели, ръководител "Дигитален маркетинг" в блог-платформата Medium. Наскоро Medium въведе абонаментен план за читателите си, залагайки на качествено и уникално съдържание.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"Ако нямате бранд, няма да имате и продукт", каза Уестън Грийн, изпълнителен директор на Inverse – онлайн медиа, която публикува текстово и видео съдържание в областта на науката и развлекателната индустрия.

"Ако нямате бранд, няма да имате и продукт", каза Уестън Грийн, изпълнителен директор на Inverse – онлайн медиа, която публикува текстово и видео съдържание в областта на науката и развлекателната индустрия.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг", смята Джесика Джиолио – стратегически директор в Sprinklr, която сподели с публиката на Digitalk 2018 най-добрите начини брадовете да "разкажат" историите си чрез различни визуални инструменти.

"Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг", смята Джесика Джиолио – стратегически директор в Sprinklr, която сподели с публиката на Digitalk 2018 най-добрите начини брадовете да "разкажат" историите си чрез различни визуални инструменти.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"Моят съвет е: започнете бизнес тук и се опитайте да го направите глобален. Сега е моментът. Помислете за бизнес стратегията си и как се разраствате в чужбина", заяви директорът "Стратегическо развитие" в WeWork Жеко Колев. WeWork e американска стартираща компания, оценена на над 20 млрд. долара, която предлага на своите членове мрежа от сгради с умни работни пространства, които насърчават сътрудничеството между компании от всички сектори.

"Моят съвет е: започнете бизнес тук и се опитайте да го направите глобален. Сега е моментът. Помислете за бизнес стратегията си и как се разраствате в чужбина", заяви директорът "Стратегическо развитие" в WeWork Жеко Колев. WeWork e американска стартираща компания, оценена на над 20 млрд. долара, която предлага на своите членове мрежа от сгради с умни работни пространства, които насърчават сътрудничеството между компании от всички сектори.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"При иновацията най-важното остава нашия продукт", коменентира Майкъл Шуорц, директор "Дигитално акселериране" за Западна Европа на Coca-Cola. По време на събитието компанията представи последните си иновативни решения, свързани с рекламирането на продуктите от портфолиото си. Сред тях – игра в мобилното приложение Snapchat.

"При иновацията най-важното остава нашия продукт", коменентира Майкъл Шуорц, директор "Дигитално акселериране" за Западна Европа на Coca-Cola. По време на събитието компанията представи последните си иновативни решения, свързани с рекламирането на продуктите от портфолиото си. Сред тях – игра в мобилното приложение Snapchat.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"Ключовата дума е "хора". Затова се опитвам да обърна внимание на създаването на един страхотен екип в Leanplum". На това обърна внимание Момчил Кюркчиев, основател и изпълнителен директор на Leanplum – мултимилионната компания за мобилен маркетинг.

"Ключовата дума е "хора". Затова се опитвам да обърна внимание на създаването на един страхотен екип в Leanplum". На това обърна внимание Момчил Кюркчиев, основател и изпълнителен директор на Leanplum – мултимилионната компания за мобилен маркетинг.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]

"Изкуственият интелект не може да замени хората: той може да решава само по една задача - тази, за която е създаден, и има нужда от много умни хора, за да бъде създаден и поддържан", смята Тенко Николов, изпълнителният директор и управляващ партньор на SiteGround – компания за хостинг и изработване на софтуер. Основана през 2004 г. в България, в момента SiteGround е една от най-бързо развиващите се IT компании в страната с офиси в София, Пловдив и Стара Загора.

"Изкуственият интелект не може да замени хората: той може да решава само по една задача - тази, за която е създаден, и има нужда от много умни хора, за да бъде създаден и поддържан", смята Тенко Николов, изпълнителният директор и управляващ партньор на SiteGround – компания за хостинг и изработване на софтуер. Основана през 2004 г. в България, в момента SiteGround е една от най-бързо развиващите се IT компании в страната с офиси в София, Пловдив и Стара Загора.

Фотограф: Цветелина Белутова [Капитал]



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

SpaceX ще изстреля в орбита и космически туристи SpaceX ще изстреля в орбита и космически туристи

Частните мисии с пилотираната капсула Crew Dragon трябва да започнат още в края на 2021 г.

18 фев 2020, 290 прочитания

FinTech Summit 2020: Финансовите технологии и изкуственият интелект FinTech Summit 2020: Финансовите технологии и изкуственият интелект

Оперативният директор и съосновател на "ЛогСентинел" Антон Герунов ще е лектор в конференцията на "Капитал"

18 фев 2020, 629 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
Черни маслини. Произход: Марс

Италиански проект може да позволи отглеждането на растения в извънземни условия

Още от Капитал
Пазарът на жилища в София: Силен сезон, с първи епизоди на спадове

Ръст на сделките и застой в средните цени през 2019 г. Купувачите са млади, търсят нови сгради, сделките стават по-бавно и доминират двустайните апартаменти

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Порто, Сиза и Елиасон

Музеят Serralves в Порто отбелязва своята 20-годишнина с изложби на архитекта Алваро Сиза и на артиста Олафур Елиасон

Кино: "Ирландецът"

Елегия за човека между доброто и злото

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10