DigitalK 2018: Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг

Няколко впечатления от началото на конференцията за дигитална трансформация на "Капитал"

Капитал    ©  Цветелина Белутова

"Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг. Трябва да има конкуренция, без конкуренция не можем да станем по-добри." С тези думи започна Пол Пападимитриу, водещ на конференцията за дигитална промяна на бизнеса DigitalK 2018. Събитието се провежда за седма поредна година и събира на сцената си водещи експерти от областта на споделената икономика, блокчейн, fintech, бъдещето на работното място, добавената реалност и други.

Сред близо 40-те гост-лектори на тазгодишното издание са вицепрезидентът в The Coca-Cola Company Бари Симпсън, главният дигитален директор на L'Oreal Group Любомира Роше, директорът "Стратегическо развитие" в WeWork Жеко Колев, Момчил Кюркчиев от Leanplum, Елизабет Барели от Medium, Макс Аморделузо от Amazon Alexa и други.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове