DigitalK 2018: Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

DigitalK 2018: Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг

Капитал

DigitalK 2018: Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг

Няколко впечатления от началото на конференцията за дигитална трансформация на "Капитал"

7415 прочитания

Капитал

© Цветелина Белутова


"Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг. Трябва да има конкуренция, без конкуренция не можем да станем по-добри." С тези думи започна Пол Пападимитриу, водещ на конференцията за дигитална промяна на бизнеса DigitalK 2018. Събитието се провежда за седма поредна година и събира на сцената си водещи експерти от областта на споделената икономика, блокчейн, fintech, бъдещето на работното място, добавената реалност и други.

Сред близо 40-те гост-лектори на тазгодишното издание са вицепрезидентът в The Coca-Cola Company Бари Симпсън, главният дигитален директор на L'Oreal Group Любомира Роше, директорът "Стратегическо развитие" в WeWork Жеко Колев, Момчил Кюркчиев от Leanplum, Елизабет Барели от Medium, Макс Аморделузо от Amazon Alexa и други.

Какво се случва на сцената на Digitalk 2018 може да проследите долу:

"Съдържанието не трябва да отстъпва на сензацията", смята Елизабет Барели, ръководител "Дигитален маркетинг" в блог-платформата Medium. Наскоро Medium въведе абонаментен план за читателите си, залагайки на качествено и уникално съдържание.
Фотограф: Цветелина Белутова
Източник: Капитал
"Ако нямате бранд, няма да имате и продукт", каза Уестън Грийн, изпълнителен директор на Inverse – онлайн медиа, която публикува текстово и видео съдържание в областта на науката и развлекателната индустрия.
Фотограф: Цветелина Белутова
Източник: Капитал
"Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг", смята Джесика Джиолио – стратегически директор в Sprinklr, която сподели с публиката на Digitalk 2018 най-добрите начини брадовете да "разкажат" историите си чрез различни визуални инструменти.
Фотограф: Цветелина Белутова
Източник: Капитал
"Моят съвет е: започнете бизнес тук и се опитайте да го направите глобален. Сега е моментът. Помислете за бизнес стратегията си и как се разраствате в чужбина", заяви директорът "Стратегическо развитие" в WeWork Жеко Колев. WeWork e американска стартираща компания, оценена на над 20 млрд. долара, която предлага на своите членове мрежа от сгради с умни работни пространства, които насърчават сътрудничеството между компании от всички сектори.
Фотограф: Цветелина Белутова
Източник: Капитал
"При иновацията най-важното остава нашия продукт", коменентира Майкъл Шуорц, директор "Дигитално акселериране" за Западна Европа на Coca-Cola. По време на събитието компанията представи последните си иновативни решения, свързани с рекламирането на продуктите от портфолиото си. Сред тях – игра в мобилното приложение Snapchat.
Фотограф: Цветелина Белутова
Източник: Капитал
"Ключовата дума е "хора". Затова се опитвам да обърна внимание на създаването на един страхотен екип в Leanplum". На това обърна внимание Момчил Кюркчиев, основател и изпълнителен директор на Leanplum – мултимилионната компания за мобилен маркетинг.
Фотограф: Цветелина Белутова
Източник: Капитал
"Изкуственият интелект не може да замени хората: той може да решава само по една задача - тази, за която е създаден, и има нужда от много умни хора, за да бъде създаден и поддържан", смята Тенко Николов, изпълнителният директор и управляващ партньор на SiteGround – компания за хостинг и изработване на софтуер. Основана през 2004 г. в България, в момента SiteGround е една от най-бързо развиващите се IT компании в страната с офиси в София, Пловдив и Стара Загора.
Фотограф: Цветелина Белутова
Източник: Капитал
Фотограф: Цветелина Белутова
Източник: Капитал
Фотограф: Цветелина Белутова
Източник: Капитал

"Най-добрият маркетинг не носи усещането, че е маркетинг. Трябва да има конкуренция, без конкуренция не можем да станем по-добри." С тези думи започна Пол Пападимитриу, водещ на конференцията за дигитална промяна на бизнеса DigitalK 2018. Събитието се провежда за седма поредна година и събира на сцената си водещи експерти от областта на споделената икономика, блокчейн, fintech, бъдещето на работното място, добавената реалност и други.

Сред близо 40-те гост-лектори на тазгодишното издание са вицепрезидентът в The Coca-Cola Company Бари Симпсън, главният дигитален директор на L'Oreal Group Любомира Роше, директорът "Стратегическо развитие" в WeWork Жеко Колев, Момчил Кюркчиев от Leanplum, Елизабет Барели от Medium, Макс Аморделузо от Amazon Alexa и други.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK