С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
29 мар 2019, 13:00, 6299 прочитания

Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Маркетинг
Цената на влиянието

Може да харесвате инфлуенсърите, може да ги смятате и за безделници, а може и дори да не сте чували за тази на практика нова дума. Но няма спор, че този тип микромаркетинг, който разчита на хора с влияние да използват продукти, ще бъде тук още дълго време. Австралийският стартъп Tribe се е насочил именно към тази сфера – той помага на брандовете да се свържат с инфлуенсъри, които да представят продуктите си пред аудиторията им. Наскоро компанията набра 7.5 млн. долара финансиране, като така си гарантира съществуването през идните няколко години. "Брандовете имат остра нужда от съдържание", коментира Джулс Лунд, основател на Tribe. "Когато имаш стотици видове клиенти, които имат нужда от персонализирани реклами, значи имаш нужда и от стотици видове съдържание. Креативните агенции не могат да се справят с това, а дори и да могат, цените не го оправдават. Другата възможност е използването на изображения, които обаче са точно обратното на персонализация и не съдържат твоя бранд." Именно тук се намесват инфлуенсърите, чрез които брандовете ще знаят точно до каква аудитория достигат продуктите им, ще могат да наблюдават кампаниите си и да са сигурни, че ще получат достатъчно внимание.
Онлайн бизнес
Дигитализацията на Албания

Езиците, които се говорят от едва няколко милиона души, рядко се свързват с правенето на бизнес. Понякога обаче точно те отварят ниши, които могат да бъдат запълнени само по специфичен начин. Такъв е случаят на Gjirafa, стартъп, насочен изцяло към албанския пазар и език. Целта на компанията, основана от Мергим Кахани, е да създаде онлайн търсачка, която да работи специално с албански език и да помогне за пълното дигитализиране на страната – от разписания на автобуси до търсенето на локални бизнеси. Предвид, че компанията получава в началото финансиране от 2 млн. долара, а сега и втори рунд от 6.7 млн. долара, изглежда, дори в сравнително малкия албански пазар има достатъчно хляб. Сега целта на Gjirafa е по-мащабна, като компанията ще се насочи към други балкански пазари като Косово. Амбицията на стартъпа е той да се превърне в регионален лидер в онлайн търсенето, електронната търговия и онлайн рекламата, като се възползва от факта, че повечето големи компании пренебрегват именно тези места с по-малко популярни езици.
Технология
За бъдещето на автономните автомобили

Израелската стартираща компания Innoviz, произвеждаща сензори и софтуер за автономни автомобили, привлече финансиране от 132 млн. долара в рунд C, включващ участието и на големи китайски финансови институции. Датчиците на фирмата измерват разстояния чрез лазерни светлини, с които генерират изключително точни 3D карти на света около колата. Мнозина в индустрията считат технологията за основна част от бъдещето на роботакситата и безпилотните автомобили. Innoviz ще използва набраните средства, за да се разрасне. В инвестиционния рунд участваха китайски фондове като Сhina Merchants Capital, Shenzhen Capital Group и New Alliance Capital, както и израелските Harel Insurance Investments and Financial Services и Phoenix Insurance Company.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Американската Global Foundries придобива половината екип на "Смартком" Американската Global Foundries придобива половината екип на "Смартком"

Компанията взима при себе си отдел от 125 души, работещ в сектора на нано чиповете

20 окт 2019, 2199 прочитания

Дигитални модели Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

18 окт 2019, 1806 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии" Затваряне
Как Huawei използва изкуствен интелект в помощ на хората с увреждания

Китайският производител създаде приложението Facing Emotions, което разпознава човешки емоции и ги превръща в звукове

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10