С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
29 мар 2019, 13:00, 4703 прочитания

Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Маркетинг
Цената на влиянието

Може да харесвате инфлуенсърите, може да ги смятате и за безделници, а може и дори да не сте чували за тази на практика нова дума. Но няма спор, че този тип микромаркетинг, който разчита на хора с влияние да използват продукти, ще бъде тук още дълго време. Австралийският стартъп Tribe се е насочил именно към тази сфера – той помага на брандовете да се свържат с инфлуенсъри, които да представят продуктите си пред аудиторията им. Наскоро компанията набра 7.5 млн. долара финансиране, като така си гарантира съществуването през идните няколко години. "Брандовете имат остра нужда от съдържание", коментира Джулс Лунд, основател на Tribe. "Когато имаш стотици видове клиенти, които имат нужда от персонализирани реклами, значи имаш нужда и от стотици видове съдържание. Креативните агенции не могат да се справят с това, а дори и да могат, цените не го оправдават. Другата възможност е използването на изображения, които обаче са точно обратното на персонализация и не съдържат твоя бранд." Именно тук се намесват инфлуенсърите, чрез които брандовете ще знаят точно до каква аудитория достигат продуктите им, ще могат да наблюдават кампаниите си и да са сигурни, че ще получат достатъчно внимание.
Онлайн бизнес
Дигитализацията на Албания

Езиците, които се говорят от едва няколко милиона души, рядко се свързват с правенето на бизнес. Понякога обаче точно те отварят ниши, които могат да бъдат запълнени само по специфичен начин. Такъв е случаят на Gjirafa, стартъп, насочен изцяло към албанския пазар и език. Целта на компанията, основана от Мергим Кахани, е да създаде онлайн търсачка, която да работи специално с албански език и да помогне за пълното дигитализиране на страната – от разписания на автобуси до търсенето на локални бизнеси. Предвид, че компанията получава в началото финансиране от 2 млн. долара, а сега и втори рунд от 6.7 млн. долара, изглежда, дори в сравнително малкия албански пазар има достатъчно хляб. Сега целта на Gjirafa е по-мащабна, като компанията ще се насочи към други балкански пазари като Косово. Амбицията на стартъпа е той да се превърне в регионален лидер в онлайн търсенето, електронната търговия и онлайн рекламата, като се възползва от факта, че повечето големи компании пренебрегват именно тези места с по-малко популярни езици.
Технология
За бъдещето на автономните автомобили

Израелската стартираща компания Innoviz, произвеждаща сензори и софтуер за автономни автомобили, привлече финансиране от 132 млн. долара в рунд C, включващ участието и на големи китайски финансови институции. Датчиците на фирмата измерват разстояния чрез лазерни светлини, с които генерират изключително точни 3D карти на света около колата. Мнозина в индустрията считат технологията за основна част от бъдещето на роботакситата и безпилотните автомобили. Innoviz ще използва набраните средства, за да се разрасне. В инвестиционния рунд участваха китайски фондове като Сhina Merchants Capital, Shenzhen Capital Group и New Alliance Capital, както и израелските Harel Insurance Investments and Financial Services и Phoenix Insurance Company.



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Нагоре по веригата Нагоре по веригата

Блокчейн технологията напуска нишовата среда на криптовалутите, а големите световни компании масово инвестират в нея

18 май 2019, 1931 прочитания

Дигитални модели Дигитални модели

Чат навсякъде; Застраховка срещу климата; Намери ми колеж

10 май 2019, 2636 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: ИКТ »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии и наука" Затваряне
Как Huawei използва изкуствен интелект в помощ на хората с увреждания

Китайският производител създаде приложението Facing Emotions, което разпознава човешки емоции и ги превръща в звукове

ТЕЦ "Варна" - милиони без покритие

Държавата плаща на Ахмед Доган за нещо, което не е сигурно, че може да получи, тъй като техническото състояние на ТЕЦ-а не позволява безопасното му управление

В режим на готовност

Очакването за следваща криза внася доза предпазливост в инвестиционните стратегии

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Селото се оказа тъкмо в града

Няколко стопанства с доставка, които предлагат чиста, разнообразна и вкусна храна

In memoriam: Владимир Трендафилов (1955 - 2019)

"Не си създавай кумир" - това беше първата заповед, която следваше