Колко бързо расте споделеното
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Колко бързо расте споделеното

Колко бързо расте споделеното

Компанията за споделени работни пространства WeWork е вдигнала оценката си над два пъти за последната година

Йоан Запрянов
6672 прочитания

© Надежда Чипева


Компаниите за недвижимо имущество не са от тези, при които над двукратен скок в оценката за една година изглежда постижима цел. Вкарайте малко технология в микса обаче и немислимото става реалност – или поне такъв е случаят на WeWork, стартъпа, който отдава под наем пространства за споделени работни места. Когато Жеко Колев, директор стратегическо развитие в компанията, гостува за пръв път на конференцията DigitalK през миналата година, WeWork имаше оценка от 20 млрд. долара. Днес, по-малко от година по-късно, стартъпът вече се оценява на 47 млрд. долара.

Информацията за оценката на WeWork е посочена в официални документи, изпратени на инвеститорите в компанията. Те показват още важни данни – разходите също растат с огромни темпове, до голяма степен заради желанието на дружеството да се разрасне на възможно най-много пазари за възможно най-кратко време. Разходите на WeWork за "растеж и развитие на нови пазари" са се увеличили повече от три пъти спрямо миналата година и достигат 477 млн. долара през 2018 г. В същото време разходите за реклама са били 379 млн. долара. Това е със 164% повече от 2017 г.

Тези числа може да са стряскащи за повечето традиционни компании за недвижимо имущество, но в случая на WeWork са по-скоро гарант, че стартъпът ще успее да се разрасне сравнително бързо, така че да започне да говори за излизане на печалба. Към края на 2018 г. WeWork оперира в 100 града и разполага с общо 425 пространства за споделено работно място.

Повече за програмата и лекторите на DigitalK 2019 можете да научите на www.digitalk.bg и www.facebook.com/digitalkcon/.

Компаниите за недвижимо имущество не са от тези, при които над двукратен скок в оценката за една година изглежда постижима цел. Вкарайте малко технология в микса обаче и немислимото става реалност – или поне такъв е случаят на WeWork, стартъпа, който отдава под наем пространства за споделени работни места. Когато Жеко Колев, директор стратегическо развитие в компанията, гостува за пръв път на конференцията DigitalK през миналата година, WeWork имаше оценка от 20 млрд. долара. Днес, по-малко от година по-късно, стартъпът вече се оценява на 47 млрд. долара.

Информацията за оценката на WeWork е посочена в официални документи, изпратени на инвеститорите в компанията. Те показват още важни данни – разходите също растат с огромни темпове, до голяма степен заради желанието на дружеството да се разрасне на възможно най-много пазари за възможно най-кратко време. Разходите на WeWork за "растеж и развитие на нови пазари" са се увеличили повече от три пъти спрямо миналата година и достигат 477 млн. долара през 2018 г. В същото време разходите за реклама са били 379 млн. долара. Това е със 164% повече от 2017 г.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK