Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

Социални мрежи

И твойта майка също

Социалната мрежа за работещи майки HeyMama привлече финансиране от около 2 млн. долара в сийд рунд, в който участват редица бизнес дами и предприемачи като Ребека Минкоф, Кори Естрада и други. Целта на платформата е да свързва майки, които работят, и да им предостави място за комуникация, съвети и срещи. Мрежата дава достъп до форуми и групи като "Тех майки", "Самотни майки", "Майки, които набират средства" и др. Всички одобрени участници получават достъп до пълната база данни на HeyMama, чрез която могат да научат повече за другите членове или да им пишат. Обсъжданите теми са най-различни - жените могат да искат препоръки както за бебешка храна, така и за софтуерен инженер за компанията си например. Друг бизнес са събитията на социалната мрежа, които се провеждат в 11 града в САЩ и печелят чрез спонсорства от големи брандове. Основателките Катя Либин и Амри Киблър твърдят, че много членове на групата се включват основно за съвети и препоръки, независимо дали лични или професионални.
AI

Да обучиш чатбот

През последните години чатботовете преживяха различни върхове и спадове като технология, но тепърва трябва да се налагат като заместител на някои човешки дейности. Directly е стартъп, която изготвя платформа за обучение на чатботовете на различни компании според изискванията им. Явно продуктът им е добър, защото скоро фирмата получи финансиране от 20 млн. долара в рунд, воден от подразделението за рискови инвестиции на Samsung NEXT, с участието и на Industry Ventures, AvidBank и действащите инвеститори M12 (на Microsoft) и др. Платформата на Directly помага на фирмите да идентифицират от какво има нужда продуктът им с помощта на външни експерти, след което да интегрират наученото в AI системите си, за да може те да отговарят по най-правилния възможен начин. Directly компенсира финансово експертите, за да ги привлече да участват в платформата. Според основателите на компанията оценката й след новия рунд е над 110 млн. долара, а сред клиентите й са както акционерите Samsung и Microsoft, така и Аirbnb, пише TechCrunch.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар