Всичко ще е свързано
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Всичко ще е свързано

Всичко ще е свързано

Центъра на вселената на Huawei

214 прочитания

Huawei навлиза с големи амбиции на българския пазар на лаптопи. За компанията този сегмент ще става все по-важен, защото преносимите компютри са основна част от стратегията й за всеобща свързаност, наречена Seamless AI Life. Тя покрива всички аспекти и сценарии от ежедневието, включително и офис ситуации, което прави лаптопите все по-търсени в ерата на дистанционната работа и забавления. Китайската компания вече предлага четири ултра преносими модела в България, които покриват най-търсените ниши и тепърва ще разгръща портфолиото си.

Всичко по темата:

Всичко ще е свързано: Стратегията на Huawei за 5G ерата

Зад името 1+8+N се крие ясната концепция на компанията за бъдещето на свързаните устройства

Дебютът на годината: Huawei на българския лаптоп пазар

Китайският гигант и неговите амбициозни цели

Ревю: флагманът MateBook X Pro

Тазгодишният MateBook X Pro ясно показва амбициите на китайската компания на лаптоп пазара и е основна част от екосистемата на Huawei

Лаптопите ни не са просто хардуер, а важна част от цялостната ни екосистема

Лонгруи Циу (Джефри), генерален мениджър на Huawei Consumer Business Group за България и Северна Македония

Huawei навлиза с големи амбиции на българския пазар на лаптопи. За компанията този сегмент ще става все по-важен, защото преносимите компютри са основна част от стратегията й за всеобща свързаност, наречена Seamless AI Life. Тя покрива всички аспекти и сценарии от ежедневието, включително и офис ситуации, което прави лаптопите все по-търсени в ерата на дистанционната работа и забавления. Китайската компания вече предлага четири ултра преносими модела в България, които покриват най-търсените ниши и тепърва ще разгръща портфолиото си.

Всичко по темата:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK