Дигитални модели
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Дигитални модели

Skin Analytics

Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

5438 прочитания

Skin Analytics

© Skin Analytics


//инвестиция

Клиентите са ни скъпи

Платформите за управление на клиентското изживяване рядко излизат на преден план за самите потребители, но в Силициевата долина те стават все по-горещи, по-големи и, разбира се, по-скъпи. Sprinklr, един от най-големите играчи на пазара, заедно със Salesforce и Adobe, наскоро набра още 200 млн. долара и вече се оценява на 2.7 млрд. долара. Свежият капитал ще подейства добре на Sprinklr, която прекара последните няколко години в масовото изкупуване на по-малки компании и интеграцията им впоследствие. Целта на фирмата е през тази година да достигне 400 млн. долара приходи. Според изпълнителния директор на Sprinklr Раги Томас това е напълно постижимо, стратегията - подходяща, а пазарът - достатъчно голям. "Смятаме, че стоим пред пазар за 100 млрд. долара и големите ни публични конкуренти валидират мнението ни", коментира той пред TechCrunch. До момента компанията има 10 хил. клиента, 1900 служители и 25 офиса по света. Томас иска да добави още 500 служители през следващата година и да се възползва напълно от пазара, който продължава да расте с висока скорост.
//здраве

AI за здрава кожа

Кожните заболявания са огромен проблем за милиони хора по света. Skin Analytics, британски стартъп, който разработва услуга за бързо диагностициране на рак на кожата чрез изкуствен интелект, се опитва да помогне, като същевременно се оказва, че полето е и широка бизнес възможност. Продуктът на фирмата е медицинско устройство, което според научни доклади може да даде диагноза "с точността на дерматолог". Наскоро Skin Analytics набра 4 млн. паунда, като парите ще бъдат използвани за фокус върху американския пазар, където продуктът на компанията вече получи одобрение от страна на Агенцията по храните и лекарствата (FDA), която регулира сектора. Нещо повече - Skin Analytics е част от програма за бързо имплементиране на иновативни технологии на FDA заради прекалено много американски граждани с рак на кожата. В същото време компанията ще продължи да помага и на здравната система във Великобритания.
//лидар

Сензори за всичко

Плановете за бъдеще с автономни коли и умни градове преминава през това всичко да бъде екипирано със сензори - или по-конкретно, лидари. Ouster, стартъп в тази сфера, продължава да се разраства, макар и с някои пречки. Заради пандемията компанията е съкратила 10% от екипа си, но същевременно е набрала и 42 млн. долара от вече съществуващи инвеститори. Свежият капитал трябва да помогне на фирмата да премине успешно през коронавируса и да се настани по-удобно на пазара, където се очаква повишено търсене на лидари през идните години, основно от страна на производителите на коли. Според компанията продажбите на Ouster продължават да вървят нагоре, въпреки че заводът на фирмата в Сан Франциско беше затворен за известно време, поради правителствените ограничения, отново свързани с коронавируса. Повишеното търсене е позволило компанията да не съкращава повече служители и да започне да планира ново разширение на заетите. До този момент Ouster е набрала 140 млн. долара.

//инвестиция

Клиентите са ни скъпи

Платформите за управление на клиентското изживяване рядко излизат на преден план за самите потребители, но в Силициевата долина те стават все по-горещи, по-големи и, разбира се, по-скъпи. Sprinklr, един от най-големите играчи на пазара, заедно със Salesforce и Adobe, наскоро набра още 200 млн. долара и вече се оценява на 2.7 млрд. долара. Свежият капитал ще подейства добре на Sprinklr, която прекара последните няколко години в масовото изкупуване на по-малки компании и интеграцията им впоследствие. Целта на фирмата е през тази година да достигне 400 млн. долара приходи. Според изпълнителния директор на Sprinklr Раги Томас това е напълно постижимо, стратегията - подходяща, а пазарът - достатъчно голям. "Смятаме, че стоим пред пазар за 100 млрд. долара и големите ни публични конкуренти валидират мнението ни", коментира той пред TechCrunch. До момента компанията има 10 хил. клиента, 1900 служители и 25 офиса по света. Томас иска да добави още 500 служители през следващата година и да се възползва напълно от пазара, който продължава да расте с висока скорост.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    vqy46622290 avatar :-|
    vqy46622290

    Сейчас технологии заполняют весь мир, а искусственный интеллект выходит на новый уровень. В наше время множество ПО выполняют функции для людей. И программа букмекер Фингайт https://findbestbet.ru/programm-bookmaker-finright/ для беттеров не исключение.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK