Магазин за онлайн магазини (и още няколко неща)
Платформата CloudCart се стреми да създаде цялостна екосистема за е-търговия и до момента е набрала над 1.2 млн. лв.


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- Платформата за онлайн магазини CloudCart се стреми да създаде цялостна екосистема за е-търговия.
- Компанията получи две големи инвестиции през лятото - от фонда NV3 и от медийната група Sportal.
- Целта е разширение в съседни страни с краен резултат покриването на цяла Европа.
В офиса на платформата за онлайн магазини CloudCart всичко е надолу с главата - ситуацията около коронавируса се оказва удобен момент за ремонт, който продължава по-дълго от очакваното, а работещите на място хора са едва трима, ако броим и изпълнителния директор Николай Илиев. Гледката е малко като в онези предавания, където, докато семейството го няма, строителна бригада изтърбушва дома им, за да го преобрази напълно - цялостно ребрандиране, ударно разширение на екипа, предстоящо излизане на първите два чужди пазара. И всичко това, подкрепено от няколко внушителни инвестиции в компанията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове