Магазин за онлайн магазини (и още няколко неща)

Платформата CloudCart се стреми да създаде цялостна екосистема за е-търговия и до момента е набрала над 1.2 млн. лв.

Николай Илиев подготвя CloudCart за излизане на гръцкия и румънския пазар до края на тази година
Николай Илиев подготвя CloudCart за излизане на гръцкия и румънския пазар до края на тази година
Николай Илиев подготвя CloudCart за излизане на гръцкия и румънския пазар до края на тази година    ©  Цветелина Белутова
Николай Илиев подготвя CloudCart за излизане на гръцкия и румънския пазар до края на тази година    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Темата накратко
  • Платформата за онлайн магазини CloudCart се стреми да създаде цялостна екосистема за е-търговия.
  • Компанията получи две големи инвестиции през лятото - от фонда NV3 и от медийната група Sportal.
  • Целта е разширение в съседни страни с краен резултат покриването на цяла Европа.

В офиса на платформата за онлайн магазини CloudCart всичко е надолу с главата - ситуацията около коронавируса се оказва удобен момент за ремонт, който продължава по-дълго от очакваното, а работещите на място хора са едва трима, ако броим и изпълнителния директор Николай Илиев. Гледката е малко като в онези предавания, където, докато семейството го няма, строителна бригада изтърбушва дома им, за да го преобрази напълно - цялостно ребрандиране, ударно разширение на екипа, предстоящо излизане на първите два чужди пазара. И всичко това, подкрепено от няколко внушителни инвестиции в компанията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове