Тротинетките на Hobo започват работа и в Благоевград

Компанията ще си партнира с АУБ, но с тротинетките ще може да има предвижване и в рамките на града

Българската компания за споделяне на електрически тротинетки Hobo започва работа в Благоевград и конкретно - в Американския университет в България (АУБ). Това е първото разширение на Hobo извън София, след като фирмата започна работа през лятото на 2019 г. Като начало компанията ще пусне 20 тротинетки, които да могат да се използват в кампуса на университета, а през пролетта този брой ще се увеличи заради обичайното повишено търсене в по-топлите месеци.

Цените ще бъдат по-ниски, отколкото са в София: 1 лв. за отключване и 20 ст. на минута след това, както и възможност за допълнителна отстъпка от 26% за студенти под 26-годишна възраст. В столицата цената за отключване на тротинетка е 1.60 лв.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


4 коментара
  • 1
    fgg1590932097664124 avatar :-|
    Alex DelRio

    Интересен бинес модел - предлага се по-скъп, по-бавен и по-труден начин за придвижване отколкото с автомобил. Десет минути с тази екстра (която изисква да я намериш налична, платиш, отключиш, подкараш, стигнеш до целта и намериш правилно място да я оставиш и прекратиш пътуването) струват 3 лева. Това е почти сумата, която малка градска кола на газ ще изхарчи за 80 км. Като се има предвид, че за 10 минути с това "нещо" няма да стигнеш далеч по противотанковите улици и тротоари на родината, какво точно обуславя ползването му? А, да, някои хора си мислят, че изглеждат cool!

  • 2
    katia_1 avatar :-|
    Rational

    До коментар [#1] от "Alex DelRio":

    В момента властите услужливо държат цената на личния автомобил ниска. Ако се въведе адекватен данък за притежанието на автомобил (особено масовите стари такива), цена да се влезе в градския център като в Западна Европа, нормална застраховка ГО, а не символична както в момента, истински контрол при годишните прегледи, сметката ще е по-различна.

    Да не говорим, че икономиите от мащаба изобщо ги няма при тротинетките.

  • kbderror

    Плювачите,да се се качвали на някоя от тротинетките. Да представиха нещо сравниение на цени и т.н. А да ви е** разбирачи.
    Аз ползвам тротинетки в София и Варна и съм доовлен. Евтино и бързо особено в трафика, а там където има велоалеи,направо летиш. Няма да кажа от кой съм по доволен да не излезе че уж нещо...но не са (х)американските.
    Aз бих помислил за такса ако си сам в колата в голям град,лесно се прилага на принципа на винетния контрол. Също и за четни / нечетни в различните дни в ценровете. Още повече бих вдигнал и цената зоните в радовете и ще реша промблема почти изцяло.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход