Двубоят между Apple и Facebook е нова форма на конкуренция при технологичните гиганти

Дали след време борбата ще бъде между очила и телефони?

През февруари основателят на Get Maine Lobster Марк Мърел си купи очила за виртуална реалност Oculus. Очилата са играчка, но той бързо започва да си мисли за бизнес. "Нямам търпение всички да се сдобият с тях, казва той. Само ако можех да имам реклама в едни от тях." Неговата компания доставя омари за около 190 долара на порция до американските домове. Във фантастичния свят на виртуална реалност Мърел би качил клиентите си на лодки с помощта на очилата, за да видят улова или за да им даде уроци по готвене, като същевременно ги подтиква да си поръчват. От началото на бизнеса му през 2009 г. основното средство за привличане на нови клиенти са рекламите във Facebook. Мърел е наясно, че Oculus е собственост на социалната мрежа. "Бях като "уау, внимавай!", споделя той.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал