Clubhouse може и да залезе. Аудиочатовете ще останат

Какво показва последната тенденция в Силициевата долина за бъдещето на социалните мрежи

Clubhouse бързо се превърна в най-обсъжданото приложение и любима сцена за рок звезди и предприемачи
Clubhouse бързо се превърна в най-обсъжданото приложение и любима сцена за рок звезди и предприемачи
Clubhouse бързо се превърна в най-обсъжданото приложение и любима сцена за рок звезди и предприемачи    ©  Reuters
Clubhouse бързо се превърна в най-обсъжданото приложение и любима сцена за рок звезди и предприемачи    ©  Reuters

Едно от най-успешните изобретения на Силициевата долина е очакването,- или "хайпът". Повечето пъти той разочарова. През 2015 г. излъчването на живо от смартфони беше голямата мода. Но Meerkat, приложението, което го разпространи, изчезна една година по-късно. На 1 април Periscope, нейният по-успешен конкурент, също беше спряно. Дали приложението Clubhouse, домакин на гласови срещи, ще има същата съдба?

Основана в началото на пандемията през миналия март, Clubhouse бързо се превърна в най-обсъжданото приложение и любима сцена за рок звезди и предприемачи. Илън Мъск предложи възгледите си за колонизиране на Марс. Марк Андресън и Бен Хоровиц, създатели на компания за рисков капитал, редовно се изявяват там. Други, по-нормални представители на Долината, дискутират всичко от бъдещето на Сан Франциско до връзката между технология и медии. Тази година манията около Clubhouse стана глобална и предложи място за откровени разговори на места от Саудитска Арабия до Южна Корея.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар