Netflix с рязък спад на новите абонати

Стрийминг услугата прогнозира по-слабо от очакваното второ тримесечие заради разхлабването на мерките срещу коронавирус

В края на март клиентите на стрийминг гиганта в световен мащаб са били около 208 млн.
В края на март клиентите на стрийминг гиганта в световен мащаб са били около 208 млн.    ©  Reuters
В края на март клиентите на стрийминг гиганта в световен мащаб са били около 208 млн.
В края на март клиентите на стрийминг гиганта в световен мащаб са били около 208 млн.    ©  Reuters

Платформата за стрийминг на филми Netflix е увеличила абонатите си само с 4 млн. през първото тримесечие на 2021 г. Резкият спад в интереса от нови потребители след ръста заради пандемията от миналата година се дължи на факта, че САЩ започнаха да разпускат мерките от последния локдаун.

В края на март клиентите на стрийминг гиганта в световен мащаб са били около 208 млн., заявиха от компанията при представянето на резултатите. Това число обаче не отговаря на очакванията на Netflix, които бяха за 210 млн. потребители. От платформата допълниха, че очакват увеличението на абонатите през второто тримесечие да бъде още по-слабо, съобщава Financial Times. Прогнозите на Netflix са само около 1 млн. нови клиенти да се абонират за услугата й, а клиентска им база в Северна Америка, най-големия пазар, да остане приблизително непроменен.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал