Apple разширява рекламния си бизнес и представи нови продукти

Компанията отбеляза "тежка" година, която всъщност я направи по-богата

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Apple ще разшири своя рекламен бизнес точно както въвежда нови правила за поверителност на iPhone, които вероятно ще ударят рекламите, предлагани от нейните конкуренти, включително Facebook. Това съобщава Financial Times, като се позовава на двама души, запознати с плановете й. Производителят на iPhone вече продава реклами за своя App Store.

Това е първият конкретен знак, че Apple планира да подобри собствения си рекламен бизнес, което може да разклати индустрията за цифрови реклами на стойност 350 млрд. долара, водена от Facebook и Google. Предстоящата актуализация на софтуера на Apple - iOS 14.5, ще забрани на приложенията и рекламодателите да събират данни за потребители на iPhone без тяхното изрично съгласие. Очаква се повечето потребители да не желаят да бъдат проследявани, което ще нанесе сериозен удар върху начина, по който работи индустрията за мобилна реклама.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове