Новият брой: Накъде след вота
Close

Значението на скоростта

Българската компания NitroPack и нейният едноименен продукт помагат за по-бързо зареждане на интернет страници

Деян Георгиев и екипът на NitroPack разработват едноименния продукт, който се ползва от над 60 хил. сайта по света
Деян Георгиев и екипът на NitroPack разработват едноименния продукт, който се ползва от над 60 хил. сайта по света
Деян Георгиев и екипът на NitroPack разработват едноименния продукт, който се ползва от над 60 хил. сайта по света    ©  Надежда Чипева
Деян Георгиев и екипът на NitroPack разработват едноименния продукт, който се ползва от над 60 хил. сайта по света    ©  Надежда Чипева
Темата накратко
  • Българската компания NitroPack и нейният едноименен продукт помагат за по-бързо зареждане на интернет страници.
  • Тя има над 60 хил. клиента, над 3 млн. долара повтаряеми приходи, а растежът идва, след като Google започва да подрежда напред по-бързите сайтове.
  • До този момент NitroPack е получила една инвестиция от фонда Eleven.

Бързината на зареждане на една уебстраница рядко е приоритет за нейните собственици. В повечето случаи фокусът пада върху оптимизацията за търсачки (SEO), или казано на по-разбираем език, колко високо излиза тя при търсене в Google. И дори някой да обърне специално внимание на времето за зареждане, оптимизацията често е трудна за постигане, а наемането на хора с тази специална цел - скъпо удоволствие. Българският стартъп NitroPack, който разработва едноименния продукт, автоматизира именно този процес - олекотяването на сайтове.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    sfasaf avatar :-|
    sfasaf

    Браво, момчета!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал