Значението на скоростта

Българската компания NitroPack и нейният едноименен продукт помагат за по-бързо зареждане на интернет страници

Деян Георгиев и екипът на NitroPack разработват едноименния продукт, който се ползва от над 60 хил. сайта по света
Деян Георгиев и екипът на NitroPack разработват едноименния продукт, който се ползва от над 60 хил. сайта по света    ©  Надежда Чипева
Деян Георгиев и екипът на NitroPack разработват едноименния продукт, който се ползва от над 60 хил. сайта по света
Деян Георгиев и екипът на NitroPack разработват едноименния продукт, който се ползва от над 60 хил. сайта по света    ©  Надежда Чипева
Темата накратко
  • Българската компания NitroPack и нейният едноименен продукт помагат за по-бързо зареждане на интернет страници.
  • Тя има над 60 хил. клиента, над 3 млн. долара повтаряеми приходи, а растежът идва, след като Google започва да подрежда напред по-бързите сайтове.
  • До този момент NitroPack е получила една инвестиция от фонда Eleven.

Бързината на зареждане на една уебстраница рядко е приоритет за нейните собственици. В повечето случаи фокусът пада върху оптимизацията за търсачки (SEO), или казано на по-разбираем език, колко високо излиза тя при търсене в Google. И дори някой да обърне специално внимание на времето за зареждане, оптимизацията често е трудна за постигане, а наемането на хора с тази специална цел - скъпо удоволствие. Българският стартъп NitroPack, който разработва едноименния продукт, автоматизира именно този процес - олекотяването на сайтове.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал