Lenovo с 20% ръст на приходите на годишна база

Lenovo с 20% ръст на приходите на годишна база

Ясната стратегия, новата организационна структура и отличният международен екип от специалисти са факторите за устойчив растеж на бранда

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
5129 прочитания

Значимите промени в пазара на смарт устройства увеличават популярността на цялостните инфраструктурни решения за дома и отдалечения офис. Усъвършенстването на приложения и облачни услуги и все по-честото интегриране на изкуствения интелект в хардуерните предложения са основна част от интелигентната трансформация в сектора. Вследствие на това лидерите в технологичния бранш като Lenovo работят в посока устойчивост, природосъобразност и превръщане на хардуера и софтуера в цялостна екосистема, която гарантира максимален комфорт както за бизнесите, така и за крайните клиенти.

Ясната стратегия, новата организационна структура и отличният международен екип от специалисти са факторите, благодарение на които брандът Lenovo достига устойчив растеж с над 10 млрд. щатски долара на годишна база за последната фискална година. Всички региони, в които оперира Lenovo групата, реализират висок двуцифрен ръст на приходите през последното тримесечие на 2020 в бизнеса с персонални компютри, а обемът в продажбите дори надраства пазара, затвърждавайки лидерското място на компанията.

"Изминалото тримесечие беше едно от най-бързо нарастващите от почти десетилетие насам, което ни помогна да завършим финансовата си година с повече от 60 млрд. щатски долара приходи и нов рекорд в ръста на печалбите. Тези исторически върхове бяха постигнати благодарение на нашите компетенции и следването на ясна стратегия, представянето на иновативни продукти, оперативното ни съвършенство и глобално-локален модел, който да отговори на нуждите на потребителите ни в т.нар. нова нормалност", заявява Ян Юанцин, председател и главен изпълнителен директор на Lenovo.

46% нарастване на сегмента на компютрите и смарт устройствата (PCSD) през четвъртото тримесечие на 2020

Социалната изолация в много краища на света доведе до нуждата от притежание на повече от едно устройство за всеки член на семейството. Благодарение на активното развиване и ясната стратегия на бранда PC & Smart Devices сегментът на Lenovo постига приходи 12.4 щатски долара и ръст 46% на годишна база. Това e и най-доброто тримесечие за доставките на таблети - от бранда отчитат повишаване на продажбите със 157% на годишна база, или около три пъти по-бързо от конкурентите на пазара. За отличното представяне допринасят и новите попълнения в иновативното портфолио на Lenovo. Едно от тях е ThinkPad X1 Fold - първият в света сгъваем персонален компютър, както и геймърският Legion 5 Pro с Nahimic 3D аудио и Coldfront 3.0 охладителна система.

Една от най-добрите и екологични вериги за доставки в света

Lenovo групата е номинирана от Gartner за един от най-добрите доставчици в света. Благодарение на бизнес трансформацията чрез технологии като 5G, блокчейн и изкуствен интелект се оптимизират доставките за клиенти на 180 пазара. Компанията е определена като отличен изпълнител, за което помага и изграждането на нова фабрика в Унгария, която ще заработи с пълен капацитет в рамките на тази година.

Екологичната стратегия на бранда също отбелязва напредък, като емисиите на парникови газове от обхват 1 и 2 са намалели с 92% през последното десетилетие и са въведени нови цели за 2030 г., които допълнително ще увеличат темповете. Lenovo е призната от годишния Corporate Knights Index като една от 100-те най-устойчиви компании в света.

Бизнесът с облачни услуги нараства със 73% за изминалата година

Рекорд бележат и сферите Server, Storage, Software Defined Infrastructure, Software и HPC/AI със 73% ръст на годишна база. През април тази година брандът обедини различни екипи от цялата компания, за да сформира специалната организация - Solutions & Services Group. Тя ще укрепи допълнително портфолиото от свързани услуги и ще подобри и разшири управляваните досега. Освен това ще предложи решения за ключовите индустрии с цел и през следващата фискална година Transformation дивизията на Lenovo да расте, а бизнес клиентите да бъдат максимално удовлетворени.

До момента приходите от услуги и софтуер нарастват близо два пъти по-бързо за периода. А общите приходи на дивизията достигат рекордните 4.9 млрд. щатски долара, което представлява 8% от общите приходи за Lenovo и ясно демонстрира потенциала на този сегмент.

Като компания от Fortune 500, работеща на 180 световни пазара, предизвикателствата пред Lenovo продължават и през настоящата година. Перспективите за развитие обаче са положителни, позовавайки се на 3 световни тенденции, от които брандът се възползва активно. Първо, надграждането на потреблението, защото потребителите прекарват повече време на своите устройства, купуват повече и по-често. На второ място - промените в инфраструктурата - преминаването към закупуване на цялостни инфраструктурни решения. И накрая, подобряването на приложенията и интелигентната трансформация, съпровождана от изкуствения интелект.

Доказаните резултати на Lenovo, както и новата организационна структурата успяват да отговорят на все по-взискателните потребители, което ще укрепи допълнително способността на групата да постига дългосрочен, устойчив растеж.

Научете повече за бранда на: https://www.lenovo.com

Значимите промени в пазара на смарт устройства увеличават популярността на цялостните инфраструктурни решения за дома и отдалечения офис. Усъвършенстването на приложения и облачни услуги и все по-честото интегриране на изкуствения интелект в хардуерните предложения са основна част от интелигентната трансформация в сектора. Вследствие на това лидерите в технологичния бранш като Lenovo работят в посока устойчивост, природосъобразност и превръщане на хардуера и софтуера в цялостна екосистема, която гарантира максимален комфорт както за бизнесите, така и за крайните клиенти.

Ясната стратегия, новата организационна структура и отличният международен екип от специалисти са факторите, благодарение на които брандът Lenovo достига устойчив растеж с над 10 млрд. щатски долара на годишна база за последната фискална година. Всички региони, в които оперира Lenovo групата, реализират висок двуцифрен ръст на приходите през последното тримесечие на 2020 в бизнеса с персонални компютри, а обемът в продажбите дори надраства пазара, затвърждавайки лидерското място на компанията.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
mb-3
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.

Още от Капитал