Потребителите срещу Apple заради политиките й за ремонт

Съоснователят на компанията Стив Возняк подкрепи исканията на клиентите сами да ремонтират устройствата си, вместо да ги подменят с нови

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Името на Apple започна да се свързва с некоректните практики, които компанията прилага спрямо своите потребители. Фирмата отказва да ремонтира продуктите си или цената на ремонта възлиза на стойността на ново устройство, съобщава BBC. Това не остана незабелязано от потребители на продуктите на Apple, които отправиха множество критики към ръководството и политиките на компанията.

Луис Росман е добре известен в интернет пространството, като в канала си в YouTube той показва на своите 1.59 млн. абонати как сами да ремонтират компютрите си. Известен е и с това, че от дълго време води борба с Apple и техните политики, които принуждават хората да си купуват нови устройства, вместо да отстранят проблемите по тях за много по-малко пари. Той показва как продуктите на Apple са със специални винтчета, които не могат да бъдат развити от обикновена отвертка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове