Продажбите в чат – новата тенденция в онлайн пазаруването

Все повече компании достигат до потребителите си чрез приложения за съобщения

Чатовете са една интимна среда за споделяне на лични възгледи и настроения. Те са като "шепот насред коктейлно парти" в дигитална форма, както се изрази потребител на WhatsApp - услугата за съобщения, собственост на Facebook. Напоследък някои от най-големите световни марки се впускат в това лично царство. Съзнавайки ограниченията на конвенционалните комуникационни канали като кол-центрове и имейли, преди няколко години фирмите започнаха да използват WhatsApp и неговото сродно приложение Facebook Messenger, както и iMessage на Apple и независими приложения като Line.

Пандемията даде тласък на много подобни приложения за чат. Съобщенията в Instagram, приложението за споделяне на снимки на Facebook, и в Messenger са се увеличили с 40%. Четири пети от времето, прекарано на мобилни устройства, вече се изразходва за приложения за чат. На компаниите обикновено може да се разчита да отидат там, където са клиентите, така че чатовете са станали жизненоважни за бизнеса, не само за експеримента, казва Хавиер Мата, основател на Yalo - стартъп, чиято технология свързва фирмите с платформи за съобщения.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал