Продажбите в чат – новата тенденция в онлайн пазаруването

Все повече компании достигат до потребителите си чрез приложения за съобщения

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Чатовете са една интимна среда за споделяне на лични възгледи и настроения. Те са като "шепот насред коктейлно парти" в дигитална форма, както се изрази потребител на WhatsApp - услугата за съобщения, собственост на Facebook. Напоследък някои от най-големите световни марки се впускат в това лично царство. Съзнавайки ограниченията на конвенционалните комуникационни канали като кол-центрове и имейли, преди няколко години фирмите започнаха да използват WhatsApp и неговото сродно приложение Facebook Messenger, както и iMessage на Apple и независими приложения като Line.

Пандемията даде тласък на много подобни приложения за чат. Съобщенията в Instagram, приложението за споделяне на снимки на Facebook, и в Messenger са се увеличили с 40%. Четири пети от времето, прекарано на мобилни устройства, вече се изразходва за приложения за чат. На компаниите обикновено може да се разчита да отидат там, където са клиентите, така че чатовете са станали жизненоважни за бизнеса, не само за експеримента, казва Хавиер Мата, основател на Yalo - стартъп, чиято технология свързва фирмите с платформи за съобщения.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар