Netflix губи абонати, насочва се по-сериозно и към игрите

Гейминг предложенията ще станат достъпни за абонатите, без да се налага да плащат допълнително

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Най-голямата стрийминг компания в света Netflix загуби 430 хил. абонати в САЩ и Канада през втората четвърт от 2021 г. Базираната в Калифорния компания предвижда 3.5 млн. нови клиенти през третата четвърт, което е значително под предвижданията на различни анализатори за 5.9 млн. Компанията обяви, че ще насочи повече усилия към игрите, след като възходът на стрийминг услугата се забавя. Акциите на компанията поевтиняха с 1.4% след публикуваните резултати във вторник.

Приходите за периода са се увеличили с 19% на годишна база до 7.3 млрд. долара, а чистата печалба е нараснала с 680 млн., стигайки 1.4 млрд. долара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар