Дигитални модели

Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

8234 прочитания

//AI

Интелект за роботи

Роботизацията е голямата тенденция в производството, но за да се случи, са нужни компании, които да я захранят и да създадат и самите роботи, и софтуера за тях. Компанията Covariant, която разработва изкуствен интелект за роботи, наскоро набра 80 млн. долара, като по този начин вдигна общата сума външно финансиране, която е получила, до 147 млн. долара. Това се случва на фона на сериозно нараснал интерес към роботизацията и автоматизацията по време на пандемията. "Компаниите от различни индустрии търсят начин да спечелят от AI роботиката, а пандемията вдигна търсенето на пазара", казва пред TechCrunch съоснователя на Covariant Питър Аббийл. "Като комбинираме това с успеха ни от миналата година, инвеститорите искат да вкарат още пари в нас, а ние ще ги използваме за да задвижим сериозно глобалното си разширение." В момента Covariant има 80 служители, като част от парите ще идат именно за наемане на нови хора.
//маркетинг

Масова реклама

Рекламата става все по-сложен процес. От дизайна, през платформите, до таргетирането на публиката и още хиляди процеси помежду им, рекламирането отдавна излезе от аналоговата ера и влезе във възможно най-дигиталната. Това прави колаборацията между няколко екипа, които работят по изображения, видео и други рекламни материали, особено трудна. След това тя става още по-трудна, защото трябва да бъде разпратена на различни места. Rocketium, компания, която автоматизира голяма част от този процес, като позволява на маркетинговите екипи да работят в мащаб, като използват на едно място различни темплейти за дизайн, наскоро набра 3.2 млн. долара. В момента Rocketium работи като платформа, която е достъпна само чрез покани, но планира да се отвори напълно през 2022 г., като тогава трябва да бъдат вкарани и още платформи за интеграция - за момента тя може да се използва чрез YouTube, Salesforce, Mailchimp, Vimeo и други.
//ветеринарна грижа

Здрави кучета

Какво бихте направили, за да удължите възможно най-дълго живота на кучето ви? Всъщност, планирането на кучешкия живот не се оказва толкова скъпо занимание. Американската компания Embark Veterinary, която наскоро набра 75 млн. долара от SoftBank Vision Fund във финансиране от рунд B, като така вдигна общата си сметка до 94.3 млн. долара, разработва ДНК тест за кучета с цел да удължи възможно най-много живота им и да ги предпази от болести. Конкретно животът на един домашен любимец може да бъде удължен с три години, което според създателите на компанията е възможно в следващото десетилетие. Основателят на Embark Veterinary Раян Бойко коментира пред TechCrunch, че отдавна мисли за здравните проблеми на кучетата. "Честно казано, кучетата са много по-добре устроени от хората по отношение на използване на генетика", коментира Бойко. С новия рунд на финансиране компанията се оценява на 700 млн. долара.
//AI

Интелект за роботи

Роботизацията е голямата тенденция в производството, но за да се случи, са нужни компании, които да я захранят и да създадат и самите роботи, и софтуера за тях. Компанията Covariant, която разработва изкуствен интелект за роботи, наскоро набра 80 млн. долара, като по този начин вдигна общата сума външно финансиране, която е получила, до 147 млн. долара. Това се случва на фона на сериозно нараснал интерес към роботизацията и автоматизацията по време на пандемията. "Компаниите от различни индустрии търсят начин да спечелят от AI роботиката, а пандемията вдигна търсенето на пазара", казва пред TechCrunch съоснователя на Covariant Питър Аббийл. "Като комбинираме това с успеха ни от миналата година, инвеститорите искат да вкарат още пари в нас, а ние ще ги използваме за да задвижим сериозно глобалното си разширение." В момента Covariant има 80 служители, като част от парите ще идат именно за наемане на нови хора.
//маркетинг

Масова реклама

Рекламата става все по-сложен процес. От дизайна, през платформите, до таргетирането на публиката и още хиляди процеси помежду им, рекламирането отдавна излезе от аналоговата ера и влезе във възможно най-дигиталната. Това прави колаборацията между няколко екипа, които работят по изображения, видео и други рекламни материали, особено трудна. След това тя става още по-трудна, защото трябва да бъде разпратена на различни места. Rocketium, компания, която автоматизира голяма част от този процес, като позволява на маркетинговите екипи да работят в мащаб, като използват на едно място различни темплейти за дизайн, наскоро набра 3.2 млн. долара. В момента Rocketium работи като платформа, която е достъпна само чрез покани, но планира да се отвори напълно през 2022 г., като тогава трябва да бъдат вкарани и още платформи за интеграция - за момента тя може да се използва чрез YouTube, Salesforce, Mailchimp, Vimeo и други.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход