Как станахме финансово по-дигитални
Пазарът на дигитални портфейли расте, но предлагането значително надвишава търсенето


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Първи бяха стартъп компаниите с екзотични имена, включиха се няколко банки, днес в играта са телекомите и глобалните технологични лидери. Палитрата от компании, които предлагат свои дигитални портфейли в България, постоянно се обогатява. Развитието на технологиите, някои дерегулации в Европейския съюз и подобряването на инфраструктурата създаде основите за развитие на електронните портфейли. А COVID-19 дойде като неизбежния ускорител. По изчисления на различни компании дигиталните безконтактни плащания през миналата година са се удвоили.
И ако само допреди 2-3 години предлагането в България беше ограничено, днес всеки в страната има възможност да пробва около 20 дигитални портфейла (виж текста "Карта на дигиталните портфейли в България"). Сред катализаторите за развитие на дигиталните портфейли тук е и навлизането на Google Pay и Apple Wallet. A самият факт, че те са избрали и България, говори за наличие на потенциал.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.