Платените абонати на музикалните услуги на YouTube достигнаха 50 млн.
Притежаваната от Google платформа се превръща в сериозен конкурент на Spotify
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Платените услуги на YouTube за стрийминг на музика са събрали вече 50 млн. абонати. Стрийминг платформата се конкурира с Amazon, Apple и Spotify. След бавен старт в началото на предлагането им през 2018 г. услугите за стрийминг на музика на YouTube са привлекли милиони потребители през последните месеци, съобщава Financial Times.
Броят на потребителите нараства значително от 30-те милиона абонати, които YouTube отчете през октомври миналата година. Това отразява нарастващото търсене на YouTube Music, която струва 10 долара на месец, и YouTube Premium, разширен продукт с допълнителни видеофункции, който се продава срещу 12 долара на месец.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.