Американците късат кабела, а все повече европейци гледат платена телевизия

Сателитната и кабелна телевизия са по-популярни в Германия и Франция, отколкото в САЩ

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Най-голямата телевизионна драма за последното десетилетие е историята за това как хората гледат телевизия. Преди десет години почти девет от десет американски домакинства се абонираха за кабелна или сателитна телевизия. Днес малко повече от половината го правят. Сривът на платената телевизия на фона на напредъка на онлайн стрийминга промени телевизионната индустрия и принуди холивудските гиганти като Disney да преосмислят своя бизнес модел. И темпото, с което потребителите "прерязват кабела" от доставчиците, само се увеличава.

Но не навсякъде. От другата страна на Атлантическия океан тези, които прекъсват кабелите, са по-малко от тези, които ги прекарват. Докато американците развалят договорите си, европейците се абонират за кабелни и сателитни услуги с най-голям темп досега. Проникването на платена телевизия във Великобритания ще надмине това в Америка тази година според анализаторската компания Ampere Analysis. Във Франция и Германия вече това е факт.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове