Готови ли сте за MetaFacebook
Марк Зукърбърг опитва да избяга от проблемите на компанията с ново име и фокусиране върху технология на бъдещето
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Според учебниците по маркетинг ребрандирането на компания може да се прави по много причини. Без да претендираме за изчерпателност, в списъка попадат: отличаване пред конкурентите, навлизане в нови пазари или сегменти, еволюция към нещо по-голямо като организация или нужда от промяна на имиджа след PR криза.
Технологичният гигант Facebook е на дни или най-много седмици от тази важна стъпка, която очевидно е още по-голяма за едно от най-разпознаваемите корпоративни имена в света. И тя определено е продиктувана от кръстоска от последните две причини, като е трудно да се отсече коя е водещата. Докато основателят Марк Зукърбърг ще се опита да убеди света, че промяната цели превръщането на групата в основен притегателен център на бъдеща технология, която може дори да замени смартфоните, всъщност Facebook иска да избяга и от многобройните скандали като разпространяването на дезинформация и злоупотребата с лични данни, които нанесоха непоправими щети на бранда.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
...Facebook скоро ще има ново име... Предлагам - СУРАТТЕФТЕР ...
Колкото до метавселената - пристрастяваща е , почти кът' метамфетките ...
Според The Guardian, ново име ще има компанията, а не самата социална мрежа. Името ще бъде FCBK.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.