Готови ли сте за MetaFacebook

Марк Зукърбърг опитва да избяга от проблемите на компанията с ново име и фокусиране върху технология на бъдещето

Според учебниците по маркетинг ребрандирането на компания може да се прави по много причини. Без да претендираме за изчерпателност, в списъка попадат: отличаване пред конкурентите, навлизане в нови пазари или сегменти, еволюция към нещо по-голямо като организация или нужда от промяна на имиджа след PR криза.

Технологичният гигант Facebook е на дни или най-много седмици от тази важна стъпка, която очевидно е още по-голяма за едно от най-разпознаваемите корпоративни имена в света. И тя определено е продиктувана от кръстоска от последните две причини, като е трудно да се отсече коя е водещата. Докато основателят Марк Зукърбърг ще се опита да убеди света, че промяната цели превръщането на групата в основен притегателен център на бъдеща технология, която може дори да замени смартфоните, всъщност Facebook иска да избяга и от многобройните скандали като разпространяването на дезинформация и злоупотребата с лични данни, които нанесоха непоправими щети на бранда.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ss avatar :-P
    SS
    • - 1
    • + 1

    ...Facebook скоро ще има ново име... Предлагам - СУРАТТЕФТЕР ...

    Нередност?
  • 2
    ss avatar :-P
    SS

    Колкото до метавселената - пристрастяваща е , почти кът' метамфетките ...

    Нередност?
  • 3
    susedkata avatar :-|
    Любопитната Съседка

    Според The Guardian, ново име ще има компанията, а не самата социална мрежа. Името ще бъде FCBK.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал