Готови ли сте за MetaFacebook
Марк Зукърбърг опитва да избяга от проблемите на компанията с ново име и фокусиране върху технология на бъдещето
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Според учебниците по маркетинг ребрандирането на компания може да се прави по много причини. Без да претендираме за изчерпателност, в списъка попадат: отличаване пред конкурентите, навлизане в нови пазари или сегменти, еволюция към нещо по-голямо като организация или нужда от промяна на имиджа след PR криза.
Технологичният гигант Facebook е на дни или най-много седмици от тази важна стъпка, която очевидно е още по-голяма за едно от най-разпознаваемите корпоративни имена в света. И тя определено е продиктувана от кръстоска от последните две причини, като е трудно да се отсече коя е водещата. Докато основателят Марк Зукърбърг ще се опита да убеди света, че промяната цели превръщането на групата в основен притегателен център на бъдеща технология, която може дори да замени смартфоните, всъщност Facebook иска да избяга и от многобройните скандали като разпространяването на дезинформация и злоупотребата с лични данни, които нанесоха непоправими щети на бранда.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
...Facebook скоро ще има ново име... Предлагам - СУРАТТЕФТЕР ...
Колкото до метавселената - пристрастяваща е , почти кът' метамфетките ...
Според The Guardian, ново име ще има компанията, а не самата социална мрежа. Името ще бъде FCBK.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход