Ваучери за фирмите, интернет клубове за пенсионерите
Стратегията как българските фирми и население да влязат в дигиталната епоха е пълна с екзотични идеи
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ако сте над определена възраст, вероятно помните, че в зората на интернет, в България имаше мрежа от компютърни клубове. Те бяха мястото, където хората се събираха да играят, да чатят, да ровят за информация, да гледат филми. Постепенно, с обзавеждането на повече домове с персонални компютри, по-бърз интернет, възможности за мрежови игри онлайн и накрая - смартфоните, тези клубове отмряха.
Затова изглежда малко странно, че Планът за възстановяване и устойчивост на България възнамерява да ги възобнови. С тази съществена разлика, че ако някогашните клубове бяха предимно за младите, сега новите ще бъдат с основна аудитория по-възрастните, безработните и такива в неравностойно положение.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.