Netflix увеличава абонатите и печалбата

Приходите на стрийминг платформата също нарастват през третото тримесечие

Squid Game привлече зрители заради изключително нетипичната история, която сериалът разказва.
Squid Game привлече зрители заради изключително нетипичната история, която сериалът разказва.
Squid Game привлече зрители заради изключително нетипичната история, която сериалът разказва.    ©  Reuters
Squid Game привлече зрители заради изключително нетипичната история, която сериалът разказва.    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Американският стрийминг гигант Netflix отчете силни резултати през третото тримесечие. Компанията надвиши очакванията си за нови абонати, като за трите месеца между юли и септември 4.4 млн. души са станали абонати на услугата при предвиждания за 3.5 млн. нови абонати. Приходите за периода са достигнали 7.5 млрд. долара, а чистата печалба - 1.4 млрд. В същия момент обаче делът на Netflix от пазара на стрийминг услуги продължава да намалява, като причината е представянето на все повече конкуренти, сред които набиращата скорост Apple TV и вече установени играчи като HBO Max и Disney+. Според данни на консултантската компания Parrot Analytics Netflix държи 45.8% от сектора.

Резултатите за последната четвърт на годината се очаква да са силно повлияни от две нови предавания, които наскоро бяха пуснати в стрийминг сайта - южнокорейският сериал Squid Game, както и специалното стендъп шоу на легендарния комик Дейв Шапел. И двете набраха изключителна популярност, но по различни причини. Squid Game привлече зрители заради изключително нетипичната история, която сериалът разказва. Сюжетът му се върти около няколко човека, които имат сериозни финансови проблеми. За да направят пари, с които да изплатят дълговете си, те се съгласяват да участват в серия детски игри, като всеки, който не спазва правилата или не успее с поставената задача, умира. Данни от Netflix показват, че 142 млн. души са гледали поне първите две минути от шоуто в първия месец от неговото пускане, което го прави и номер едно в 94 различни страни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар