Facebook става Meta. Какво ще се промени с метавселената?

Марк Зукърбърг се опитва да направи метаморфоза на компанията

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Facebook променя корпоративното си име на Meta като част от машабно ребрандиране на цялата група, за което в сектора имаше очаквания от седмици. Според компанията новото название "по-добре обхваща" с какво се занимава в момент, когато разширява бизнеса си извън социалните мрежи към области като виртуална реалност (VR), съобщи ВВС. Промяната не се отнася до отделните платформи като Facebook, Instagram и Whatsapp, които ще запазят имената си, а само до компанията майка.

Ребрандирането е в труден за компанията момент, когато Facebook е залята от негативни новини заради разкритите документи от бившия служител Франсис Хаугън, която обвини социалната мрежа, че поставя "печалбите пред безопасността".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар