Facebook става Meta. Какво ще се промени с метавселената?
Марк Зукърбърг се опитва да направи метаморфоза на компанията
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Facebook променя корпоративното си име на Meta като част от машабно ребрандиране на цялата група, за което в сектора имаше очаквания от седмици. Според компанията новото название "по-добре обхваща" с какво се занимава в момент, когато разширява бизнеса си извън социалните мрежи към области като виртуална реалност (VR), съобщи ВВС. Промяната не се отнася до отделните платформи като Facebook, Instagram и Whatsapp, които ще запазят имената си, а само до компанията майка.
Ребрандирането е в труден за компанията момент, когато Facebook е залята от негативни новини заради разкритите документи от бившия служител Франсис Хаугън, която обвини социалната мрежа, че поставя "печалбите пред безопасността".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.