Дигитални модели

Кои са новите технологични иновации от тази седмица

Почивка

Всичко за твоя хотел

Amenitiz e базиран в Барселона стартъп, който иска да облекчи бизнеса на независимите хотелиери. Компанията описва продуктите си като "операционна система на места за настаняване", или всичко нужно за управлението на един хотел. Amеnitiz неотдавна привлече 6.5 млн. евро финансиране, водено от фонда Point Nine. Системата на стартъпа покрива три стълба в индустрията - управлява имоти, ръководи бизнеса през различни канали и платформи и приема резервации. През нея лесно може да се създаде и сайт на хотела. Така собствениците разполагат с всичко нужно за бизнеса си. Аmenitiz иска да предлага software-as-a-service платформа, която работи безпроблемно при всички клиенти, без да има нужда от много настройване. Компанията вече е привлякла 3000 имота, а с новия рунд иска да добави и нови функционалности като управление на приходите. Фокусът й е към френския, италианския и испанския пазар.
Сделка

Поредната стрийминг услуга

Американската платформа FuboTV навлиза ударно на европейския пазар с плановете си за покупка на френския стартъп Molotov, предлагащ водеща телевизионна стрийминг услуга. FuboTV също има подобна система, но работи само в САЩ, Канада и Испания. Транзакцията оценява Molotov на 164 млн. евро и предстои да бъде одобрена от регулаторите. Molotov тръгна преди време във Франция и веднага предизвика интерес заради добре изградения си удобен интерфейс. През нея потребителят може да гледа тв канали, да стриймва съдържание на живо и гледа повторения. Има и допълнителни пакети като записи в облака и премиум канали. Molotov има приложения за десктоп, мобилни устройства, Apple TV, Android TV, Amazon Fire TV и много смарт телевизори. С времето платформата добави ново съдържание в различни държави от различни партньори, като сега предлага собствена стрийминг услуга - Mango, както и B2B бизнес за медийни и телекомуникационни компании.
Грижа

Здраве за всички

Здравният стартъп Color привлече 100 млн. долара в Рунд Е, оценяващ компанията на 4.6 млрд. долара. Финансирането е водено от Kindred Ventures и досегашни инвеститори като General Catalyst, Viking Global Investors и Emerson Collective. Досега общо Color е привлякъл 378 млн. долара, като целта е да изгради цялостно решение за здравни услуги. Софтуерната платформа на Color дава инструменти за предоставяне на здравна помощ, използвани от 1000 организации - както здравни служби, така и работодатели и университети, предоставящи възможности на служители и студенти бърз достъп до лечение и услуги. Сред партньорите й са Salesforce, Националният здравен институт, Калифорния, Thermo Fisher Scientific и др. В момента компанията управлява над 6500 тест локации в офиси и училища и над 500 места за ваксинации в САЩ.