Компаниите искат да изградят виртуална реалност, която да копира истинския свят

Свързването на дигиталния и физическия свят може да отключи иновациите

Не е даденост, че корпоративната метавселена ще излети толкова бързо, колкото нейните лидери очакват, ако това изобщо някога се случи
Не е даденост, че корпоративната метавселена ще излети толкова бързо, колкото нейните лидери очакват, ако това изобщо някога се случи
Не е даденост, че корпоративната метавселена ще излети толкова бързо, колкото нейните лидери очакват, ако това изобщо някога се случи    ©  Shutterstock
Не е даденост, че корпоративната метавселена ще излети толкова бързо, колкото нейните лидери очакват, ако това изобщо някога се случи    ©  Shutterstock

Може да го наричате умножението на метавселените. Откакто Марк Зукърбърг, шефът на Facebook - съжалявам, Meta - изложи визията си в края на октомври за обгръщащи виртуални светове, в които смята, че хората ще искат да прекарват много време, навсякъде се появяват нови. Развлекателна метавселена ще зарадва феновете на музиката, инфлуенсърите ще се стичат в модна метавселена, за да парадират с дигитални дрехи, а има дори метавселена на акула (тя има нещо общо с криптовалутите). Това са идеи на маркетолози, които искат да залепят нов етикет за последната мания на технологиите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал