Компаниите искат да изградят виртуална реалност, която да копира истинския свят
Свързването на дигиталния и физическия свят може да отключи иновациите


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Може да го наричате умножението на метавселените. Откакто Марк Зукърбърг, шефът на Facebook - съжалявам, Meta - изложи визията си в края на октомври за обгръщащи виртуални светове, в които смята, че хората ще искат да прекарват много време, навсякъде се появяват нови. Развлекателна метавселена ще зарадва феновете на музиката, инфлуенсърите ще се стичат в модна метавселена, за да парадират с дигитални дрехи, а има дори метавселена на акула (тя има нещо общо с криптовалутите). Това са идеи на маркетолози, които искат да залепят нов етикет за последната мания на технологиите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.