Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
//Комуникации
Затворен маркетингов кръг
Добре развитите профили в социалните мрежи и активността на последователите им са ключови за успеха на един бизнес. Брандовете откриха, че се нуждаят от силна маркетингова стратегия, за да просперират. Стартъпът Circle иска да улесни страните в този процес и предлага платформа, в която инфлуенсърите и компаниите могат да комуникират помежду си, но и да ангажират аудиторията в комуникационния процес и в създаването на съдържание. Основана в началото на 2020 г. с цел да улесни изграждането на бизнес и маркетингова концепция, приходите на Circle нараснаха с 25% през септември, което привлече вниманието на инвеститори и стартъпът получи свеж капитал от 200 млн. долара. През седмицата в компанията бяха инвестирани допълнителни 40 млн. долара, което според основателите е знак, че се е позиционирала на правилното място на пазара. Финансирането ще й позволи да расте и да стане още по-конкурентоспособна.
//Хранене
Животински протеин, но не съвсем
Все повече компании произвеждат животински протеини без животни. Вместо това използват микроорганизми. The EVERY Co. е компания, която произвежда животински протеини чрез ферментация. Стартъпът, познат като Clara Foods, наскоро се ребрандира и получи финансиране 175 млн. долара. "Новото име отразява нашата визия за промяна на хранителната система на XXI век, така че всеки човек да се наслади на храната, която познава и обича, без да вреди на планетата или на животните в процеса на производство", казва изпълнителният директор Артуро Елизондо в прессъобщение, цитиран от TechCrunch. Освен че смени името си, The EVERY Co. представи първия веган яйчен протеин в партньорство с компанията за производство на студено пресовани сокове Pressed. Полученият свеж капитал е кулминация в развитието на компанията, казва още Елизондо, и ще й позволи да разшири предлагането си на пазара, както и да задвижи растежа.
//Платформа