Съдържанието вече не е водещо конкурентно предимство за Netflix
Новите продукции няма да са достатъчни, за да гарантират растеж на платформата


Павел Бонкин

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Новите продукции на Netflix не са достатъчни, за да осигурят на платформата значително увеличение на броя на абонатите й през последното тримесечие въпреки успеха на корейския сериал Squid game. Миналия четвъртък компанията публикува отчета си за периода октомври - декември, като през него новите абонати са 8.3 млн. души. Това е най-слабият резултат за този период от 2017 г. насам. Прогнозата за новото тримесечие е за 2.5 млн. нови абонати, спад спрямо 4 млн. нови абонати, регистрирали се година по-рано. Цената на акциите на компанията отчете спад на следващия ден от 22% до 397.69 долара, като е паднала с над 40% от ноември, предава Financial Times. Все пак Netflix остава най-голямата платформа със своите над 220 млн. абоната.
"Squid game излезе седмица преди началото на четвъртото тримесечие, но най-големият хит на всички времена в Netflix не беше достатъчен, за да привлече абонати", казва Лора Мартин, анализатор в Needham & Co. "Съдържанието вече не е конкурентно предимство", добавя тя, особено при положение че традиционните медийни групи инвестират сериозно в собствени стрийминг услуги.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.