Дигитални модели

Кои са новите дигитални иновации от тази седмица

//монетизация

YouTube каталози в бъдеще

Създателите на съдържание в YouTube правят пари по няколко начина: спонсорства, продажба на мърчандайз, дарения и не на последно място - гледания. Приходите на милион гледания не са постоянна величина през годината, но цялостната посока е нагоре. И както знае всеки лоялен създател на видеа, колкото повече клипове имаш в канала, толкова повече пари правиш заради каталога. Spotter, стартъп, който иска да помага на създателите на съдържание в YouTube да разширят каталога си по-бързо, като им платят големи суми в началото, в замяна на част от приходите в бъдеще. Наскоро Spotter обяви 200 млн. долара инвестиция, която идва от втория Vision Fund на Softbank при оценка 1.7 млрд. долара. Общото финансиране на компанията възлиза на 755 млн. долара. Огромната част от парите ще идат за насочване към обещаващи потребители на YouTube, за които Spotter очаква, че ще развият успешен каталог.
//технологии

Дом от бъдещето

Пазарът на недвижими имоти е на пръв поглед един от най-малко засегнатите от технологичното развитие. Американският стартъп Homebound иска да промени това, а първата му година на свободния пазар е знак, че компанията е намерила нишата си. Homebound е набрала 75 млн. долара в последния си рунд на финансиране, като парите ще бъдат инвестирани в навлизането на нови пазари. Компанията, която започва с идеята да помага в изграждането на домове след природни бедствия, вече разшири дейностите си и помага в изграждането на места за живеене и в Остин, Тексас. "Докато имахме план и знаехме приблизително какво ще правим, никога не бихме могли да си представим безумното ускорение на Остин", заяви пред TechCrunch изпълнителният директор на компанията Никки Печет. Homebound помага на бъдещите собственици на домове през целия процес - от избиране на правилното място за строеж до неговото завършване. За 2022 г. стартъпът планира навлизане и в Далас, Хюстън и Денвър.
//приложения

Суперприложенията стават по-достъпни

Изграждането на суперприложения - приложения, които съдържат много по-малки такива в тях - е трудна и изискваща големи ресурси работа. Поне така беше досега, защото стартъпът Appboxo смята, че бъдещето на този малък сектор ще се промени. Компанията, която обяви, че е събрала 7 млн. долара в първоначален рунд от инвестиции, вярва, че с новите средства ще успее да развие технологията си значително. Платформата на стартъпа позволява на разработчиците да превърнат приложенията си в суперприложения или чрез създаване на свои собствени миниприложения, или чрез предоставянето на достъп до Appboxo Showroom, пазар за разработчици на трети страни, подобен на AppStore. Изпълнителният директор на компанията Каниет Райев заяви пред TechCrunch, че инвестицията ще бъде използвана главно за развитие на Shopboxo, който позволява на фирмите да създават адаптивни онлайн магазини чрез мобилни устройства за по-малко от 30 секунди. Част от парите ще бъдат дадени за популяризиране на компанията първо в Азия, после Европа и Северна Америка.
Все още няма коментари
Нов коментар