От Apple до Google - големите техгиганти създават VR и AR очила
Те може да са следващата голяма платформа след смартфона


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
С очи като чинии, деветгодишният Ралф Майлс бавно сваля Quest 2 очилата си. "Беше като в друга галактика", възкликва той. Току-що е прекарал десет минути, взривявайки извънземни роботи с оглушителни лазерни оръдия - през цялото време седнал мълчаливо в секцията за домашна електроника на универсален магазин в Лондон. Търговските асистенти се суетят наоколо и рекламират екипировката, която да си вземете у дома днес. "Това би било гадно", отговаря Ралф. "Не го карайте да започва", предупреждава баща му.
Децата вече не са единствените, които се вълнуват от "разширената реалност", категория, която включва както напълно потапяща виртуална реалност (VR), така и добавена реалност (AR), в която компютърните изображения се наслагват върху представата на потребителите за света около тях. Почти всяка голяма технологична фирма бърза да разработи VR или AR очила (или хедсетове), убедени, че това, което отдавна е пазарна ниша, може да е на ръба да се превърне в нещо много по-голямо.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.