🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Китайският смартфон бранд Vivo навлиза в България

Компанията, която е номер пет в света, все още преговаря с потенциални партньори като телекомите и ритейлърите

Vivo беше партньор и на европейското първенство по футбол
Vivo беше партньор и на европейското първенство по футбол
Vivo беше партньор и на европейското първенство по футбол    ©  Vivo
Vivo беше партньор и на европейското първенство по футбол    ©  Vivo
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

На пренаселения български смартфон пазар навлиза един от последните големи играчи, който досега не присъстваше тук. Китайският производител Vivo ще предлага телефони в различни класове, като засега няма поставени цели за пазарен дял, а първата задача е да направи марката по-разпознаваема в България, заявиха от местния екип на компанията.

Създаденият през 2011 г. Vivo e петият най-голям производител на смартфони в света, като според Gartner през миналата година е продал 136 млн. устройства, което му отрежда пазарен дял от 9.5%. Той е част от частната китайска група BBK Electronics, в която влизат и други известни брандове като Oppo, OnePlus и Realme.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар