Китайският смартфон бранд Vivo навлиза в България
Компанията, която е номер пет в света, все още преговаря с потенциални партньори като телекомите и ритейлърите
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
На пренаселения български смартфон пазар навлиза един от последните големи играчи, който досега не присъстваше тук. Китайският производител Vivo ще предлага телефони в различни класове, като засега няма поставени цели за пазарен дял, а първата задача е да направи марката по-разпознаваема в България, заявиха от местния екип на компанията.
Създаденият през 2011 г. Vivo e петият най-голям производител на смартфони в света, като според Gartner през миналата година е продал 136 млн. устройства, което му отрежда пазарен дял от 9.5%. Той е част от частната китайска група BBK Electronics, в която влизат и други известни брандове като Oppo, OnePlus и Realme.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.